31 maja 2012

DIY - kamizelka jeansowa


Dzisiaj chciałabym przedstawić jak przerobić starą kamizelkę w nową, zmieniając kolor i dodając elementy koronkowe;) Zwykłą kamizelkę dostałam w lumpie za ok.20 zł. Stwierdziłam a czemu nie ,wezmę ją i przerobie. Po miesiącu przypomniało mi się, że ją mam , dlatego dzisiaj chcę Wam pokazać jak można kamizelkę lesnika ( rozbawił mnie tekst mojej siostry ) w cos co jest teraz w wiekszosci sklepów np. w Stradivariusie. To zaczynamy :)
       
                                              Muszę przyznać, że jest bardzo nieciekawa  
      Potrzebujemy: 
      - ciemnej kamizelki
      - kawałków koronki
      - mleczka do czyszczenia np . Cif
      - płynu do czyszczenia toalety np. Domestos , ja użyłąm DUCK
      - gumowych rękawiczek
      - miski z ciepłą wodą
      


1. Kamizelkę wkładamy do wanny i zalewamy ją Domestosem lub innym podobnym srodkiem
 Mimo, że drzwi do łazienki były zamknięte to i tak po całym mieszkaniu rozniósł się zapach chloru - smierdziało jak na basenie, czasami nie mogłam już wytrzymać ;(

2. Dokładnie pocieramy płynem i  masujemy,  aby cała powierzchnia była pokryta płynem. Później zanurzam ją w wodzie z dodatkiem Domestosu

3. Kamizelka nabrała żółtego koloru, dlatego spłukuje ją  prysznicem

4. Jeszcze raz pocieram dokładnie płynem , by móc wyrównać kolor i wkładam do miski z ciepłą wodą i domestosem
6. Tak wygląda kamizelka. W niektórych miejscach chciałam żeby była bielsza dlatego użyłam mleczka do czyszczenia np. Cif

7. Obcięłam brzegi rękawy kamizelki, żeby je postrzępić, wycięłam małe kieszonki z koronki i długi pasek.
Póżniej wszystko trzeba było przyszyć .
8.Kamizelka skończona :D W szyciu pomagała mi babcia, bo ja niestety nie umiem. Ale myslę, że nauczenie się to kwestia czasu. Wykonanie zajęło mi ok. 3 godzin ale efekt jest znakomity.
                                                                   Po:



                                                               Przed:


                                  


                                                               I jak Wam się podoba? ;)



2 komentarze:

  1. wow jestem pod wrażeniem:) muszę też spróbować:)

    OdpowiedzUsuń