27 maja 2012

Moja mini kolekcja pastelowych lakierów do paznokci

Czesć Dziewczyny :) Dzisiaj mam dla Was lekki post o moich  pastelowych lakierach do paznokci. W tle możecie zauważyć moją toaletkę, która jest nie zastąpiona do codziennego malowania, jednak tutaj mam tylko podstawowe kosmetyki, a reszta znajduje się w innych koszykach . Mam nadzieję, że moje lakiery przypadły do gustu .
Magda
                                             Oto moje miejsce do robienia makijażu:

                                             Tutaj kolekcja pastelowych lakierów :
                             
                              1- Rimmel Lycra Pro 433 french ivory
                              2- EVELINE colour instant  496
                              3- essence french nude 05 simply nude
                              4- VIPERA high life 807
                              5- COLOUR ALIKE  151
                              6- Rimmel I♥ lasting finish 058 lemon drop
                              7- Vibo Express Grow 353
                              8- Vibo Express Grow 350

2 komentarze: