27 maja 2012

Pielęgnacja paznokci ;)







Dzisiaj chciałabym pokazać wam moje kosmetyki, które stosuję już od dłuższego czasu, w ramach pielęgnacji moich paznokci. 

SENSIQUE - Aromatyczny olejek pielęgnacyjno- odżywyczy do paznokci i skórek- drzewo herbaciane.
Stosuję ten produkt już od  ponad 2 miesięcy. Ładnie nawilża skórki, po kilku aplikacjach problem suchych skórek jest rozwiązany. Zawiera kompleks naturalnych olejków roslinnych: ze słodkich migdałów, jojoba, rącznika, ogórecznika i drzewa herbacianego. Za pomocą pipetki można go łatwo aplikować, jest wydajny, ładnie pachnie. Jest dostępny w sieciach drogerii - Natura. 
Cena: ok 7zł - 15ml.




L-biotica Bio-Vax - odżywcze serum do paznokci.
Kupiłam ten produkt około 2 tygodni temu. Na razie efektów brak. Serum ma charakter żelu. Jest w miarę wydajny, aplikację ułatwia pompka. Ma ładny lekki, kwiatowy zapach. Niestety nie zauważyłam, żeby nawilżał moje skórki. Może dam mu jeszcze jedną szansę i spróbuje go zużyć do końca, może wtedy zauważę jakiekolwiek efekty. Dostępny w Super-Pharmie.
Cena: ok 13 zł- 15ml.



Celia- diamentowy TOP COAT
Znalazłam ten produkt przypadkowo w pobliskiej  drogerii. Pomalowałam moje paznokcie najpierw odżywką Eveline 8w1, potem lakier Rimmel Lycra Pro i na koniec mój ulubiony Top Coat Celii. Pazurki trzymały mi się ok 5 dni- zero odprysku i zarysowań. 
Producent zapewnia nas, że ten produkt ma filtry UV, które chronią kolor przed wyblaknięciem. Muszę się z tym zgodzić, bo moje paznokcie nawet po 5 dniach wyglądały całkiem nieźle. Nadaje połysk i na pewno przedłuża trwałosć lakieru. Naprawdę gorąco polecam:)
Cena: 7zł - 10ml.



Sally Hansen - INSTANT CUTICLE REMOVER- płyn do usuwania skórek
Oceniany bardzo dobrze przez wszystkie Wizażanki. Można go kupić teraz w promocji w Super-Pharmie za około 23 zł. Bardzo dobrze odsuwa skórki z pomocą radełka- nawet te najgrubsze i najtrwardsze przy moich paznokciach u stóp. Niestety przy jednej aplikacji trzeba zastosować spora ilosć produktu, co zmniejsza jego wydajnosć.
Cena: ok.23zł - 29.5ml.


Myslę, że propozycje moich kosmetyków pomogą uporać się z różnymi problemami z paznokciami ;) Tutaj przesyłam linka do poczytania o tematyce dotyczącej pielęgnacji paznokci 
 http://ourcolourfulword.blogspot.com/2012/04/zadbane-paznokcie.html
Pozdrawiam , 
Magda


                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz