26 maja 2012

Strój dnia ;)

Dzisiaj chciałabym zaproponować strój dla troszkę odważniejszych osób. Jest to połączenie wszystkich trendów obowiązujących w tym sezonie. Całosć przełamała kopertówka, która jest bardzo ciekawym sposobem na ożywienie stroju. Przeglądając magazyny cały czas rzucała mi sie w oczy żółć, dlatego chciałam wypróbować ja na własnej skórze. Czarna kurtka dodaje "tego czegos" ale kontrastuje z przewiewną koronkową bluzką . Bardzo modna spódnica - z tyłu dłuższa z przodu krótsza w tym zestawieniu jak najbardziej się przydała.Do stylizacji założyłam sandałki z H&M z frędzlami, a na ręku mam bransoletkę.Mam nadzieje,że się spodoba. Jeżeli macie jakies inne ciekawe pomysły na wykorzystanie tej spódnicy piszcie koniecznie :D
kurtka- House
torebka- H&M
spódnica-MOSQUITO
bluzka- stradivarius
buty- H&M
bransoletka- KappAhl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz