23 czerwca 2012

Mini haul + DIY koszula z kołnierzykiem z perełkami


Czesc Kochane ;) Niestety nie mogłam pisać postów od srody ale dzisiaj mam dla Was mini haul. Także pokaże moją koszulę, którą przyozdobiłam perełkami.
Na początku chciałabym pokazać moje nowe baletki z ZARY, które kupiłam za 120 zł. Na Zarę uważam , że jest to rozsądna cena.
W TOP SHOP są bardzo fajne,także beżowe baleriny za ok. 40 zł. Ja nie kupiłam, bo rozmiary były tylko poniżej 38, a ja mam 39/40
                                                               shoes:   ZARA


 A tutaj z TOP SHOPU :

Do jakosci można troszkę się przyczepic ale w końcu kosztują tylko 40 zł :D

A w TOP SHOPIE kupiłam małą portmonetkę, idealną do plażowej torebki. Szukałam podobnej w wielu sklepach ale po moich paru próbach wreszcie udało mi się cos znaleźć. Nie jestem zwolennikiem chodzenia na plażę z całą zawartoscią portfela ( dowód, większe pieniądze, karta kredytowa ) ze względu na niebiezpieczeństwo- wystarczy pojsc tylko na chwile do wody i łup dla złodzieja jak znalazł. Polecam i Wam zaopatrzyć się w mała portmonetkę do trzymania drobnych pieniędzy ;)

                                                                    wallet : TOP SHOP
  Była na przecenie i kosztowała mnie 20 zł ;)

Później po zakupach wstąpiłam razem z Marceliną( pozdrawiam Cie ;*) w Lilou. Dwa razy miałam wstążkę ale tym razem zdecydowałam się na popularniejszy sznurek w kolorze jasnego różu.

 A parę dni temu kupiłam dwie gazety: Urodę i HOT ;)
W HOT szczególnie spodobały mi się propozycja ubrań TOP 10 na lato ;)


 A do zrobienia takiego kołnierzyka z perełkami potrzeba tylko igły z nitką, perełek np.z dawnej bransoletki, koszuli i przede wszystkim dobrych chęci ;D
 Instrukcji nie muszę chyba podawać, bo jest to naprawdę proste...
Inspiracją była dla mnie ta koszula z ZARY, którą pokazywałam Wam już wczesniej :)
                                    Ale ja troszkę zmieniłam kolejnosć perełek...
To już wszystko ;)
Do zobaczenia 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz