10 czerwca 2012

Organizacja i zmiany ;)


Z góry bardzo Was jeszcze raz przepraszam , że obiecałam dodać posty a ich nie było. Mam nadzieję, że od dzisiaj będą one dodawane codziennie lub co drugi dzień

 Chciałabym przedstawić ten tydzień na moim blogu :


Poniedziałek - Co mam w szafie? - sukienki 

Wtorek- Mam nadzieję, że będzie OOTD

Środa - Co mam w szafie? - białe koszule 

Czwartek- Rozpoczęcie włosowego projektu denko

Piątek- Moja pielęgnacja cery

Także chciałabym rozpocząć cykl : "Co mam w szafie"?.  W wakacje ( może pod koniec czerwca lub na początku lipca) chcę zorganizować konkurs, żebyscie Wy pokazały co macie w szafie :) Uwielbiam oglądać kogos rzeczy więc pomyslałam, że byłby to bardzo udany pomysł. Mam nadzieję, że ta zabawa przypadnie Wam do gustu ;)

Jak znajdę czas mam pomysł , żeby zmienić ciutkę bloga. Chcę, by stał się bardziej przejrzysty i ciekawy.

Może Wy macie jakies ciekawe tematy na posty , które chciałybyscie zobaczyć ? :D
Piszcie w komentarzach, a ja dzisiaj uzupełniam zaległosci z projektem denko. Dzisiaj będzie już na pewno ;)
Buziaki
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz