10 czerwca 2012

Projekt denko częsć 2

                       Dzisiaj obiecana druga częsć  projektu denko :)


1. Aletrra krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży


Jest naprawdę bardzo dobry :) Oczyszcza a, skóra nie jest sciągnięta. Jego wadą, może być wydajnosć bo wystarczył mi na 3 tygodnie codziennego stosowania. Również ma bardzo inetnsywny różany zapach , który nie wszystkim może się spodobać. Na wielu blogach spotkałam  się z opinią , że je przydusza w trakcie mycia. Ja mogę się trochę z tym zgodzić , szczególnie jak wycieram twarz ręcznikiem.
Myslę, że cena jest równie dobra jak działąnie tego produktu ( ekologicznego :))
cena ok. 9 zł



2. Szampon Babydream
Używałam go przez 2 tygodnie, a póżniej o nim zapomniałam. Włosy po umyciu tym szamponem przed nałożeniem odżywki są naprawde oczyszczone :) U mnie genialnie sprawdza się przy zmywaniu olejów. 
Słabo się pieni, co ma wpływ na wydajnosć produktu. Zapach ma typowy dla szamponów dziecinnych. 
Kupiłam go ze wzgledu na to , że nie ma silikonów i SLS. U mnie się sprawdził i sądze, że kupie go jeszcze raz , ale najpierw muszę zurzyć kolekcje szamponów, którą pokażę Wam w czwartek :)
cena ok. 8 zł



    3.DAX COSMETICS Perfecta skoncentrowany, wysokoaktywny preparat wyszczuplająco- ujędrniający 
 Systematycznie od końca kwietnia do końca maja stosowałam go i sądze, że przyniósł efekty. Przede wszystkim jest o wiele mniejszy cellulit :D Ciało stało sie bardziej jędrne i może troszkę szczuplejsze ( nie spodziewajmy się, że schudniemy kilogram )Cellulitu na pewno nam nei usunie chociaż najlepszy i najdroższy kosmetyk, bo on wnika tylko z zewnątrz, a w wewnątrz jeszcze niestety jest :( 
Serum starczyło mi na miesiąc i idę jutro po następne. Dosć sporo produktu zostało po rozcięciu go nożyczkami, mi starczyło na dwa dodatkowe użycia :)
Polecam :)

4. BEBEAUTY Azja Spa wygadzające masło do ciała 
Kupiłam przypadkowo na zakupach w Biedronce. Po miesięcznym stosowaniu mogę powiedzieć, że masło bardzo wygładziło, odżywiło  i uelastyczniło skórę. Ma przepiękny zapach, dobrą konsystencję i różowy kolor :)
200 ml wystarczyło mi na miesiąc codziennego stosowania i sądze, że za tą cenę naprawdę warto !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz