8 czerwca 2012

Projekt denko częsć 1

Czesć ;) Przepraszam za moją nieobecnosć ale miałam duzo zaliczeń w szkole. Jeszcze dzisiaj chciałabym wrzucić stylizacje z tiulową spódniczką więc serdecznie zapraszam.
Parę tygodni temu rozpoczęłam projekt denko i dzisiaj chcę Wam przedstawić recenzje zużytych do końca kosmetyków. To zaczynamy ;)


1.Krem do rąk Neutrogena  Norwegian Formula skoncentrowany , do suchych i zniszczonych dłoni , cena ok.15 zł
Opinia producenta :
Tylko kropla tej wzbogaconej w glicerynę formuły, przynosi natychmiastową ulgę oraz chroni suche, zniszczone , spierzchnięte dłonie. Nawet w najbradziej surowych warunkachsprawia, że dłonie sąw idocznie bardziej miękkie i gładkie.Bardzo wydajny, wystarcza na ponad 200 zastosowań
Moja opinia :
U mnie dobrze się sprawdził, przede wszystkim wygładza dłonie. Sprawia, że są miękkie i wyglądają prawie jak nowe. Szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy. Regeneruje dłonie ale nie są nawilżone. Myslę, że troszkę cena mogłabyć niższa ale i tak uważam że jest bardzo dobry i wydajny ;)


2.Nivea balsam do rąk SOS suche i spierzchnięte dłonie. cena ok.12zł 
Opinia producenta :
Natychmiast koi  bardzo suche i spierzchnięte dłonie, zapewniając im długotrwałą ochronę
 Moja opinia :
Nie działała długotrwale, mimo że smaruje nim ręce w nocy to i tak nad rankiem widzę, że są jeszcze nie wyschnięte i ciut lepkie. Zdecydowanie nie nawilża, dłonie są po nim bardzo dziwne. Trochę są zregenerowane ale efekt nie jest niesamowity i  mam uczucie jakby były  troszkę suche. Tworzy fajną barierę ochronną dlatego stosuję go na stopy iprzecięłam opakowanie ;)


3.Isana odżywka połysk jedwabiu do włosów suchych i zniszczonych cena ok. 5zł 

Stosuję ją do mycia włosów metodą OMO, gdyż nigdy nie próbowałam jej do normalnego mycia.
Włosy po spłukaniu wodą są bardzo oczyszczone. Ma bardzo ładny zapach i jest bardzo tania. Ja ją uwielbiam ;)


4. Joanna Naturia maseczka nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych, z miodem i cytryną   ,cena ok. 7 zł 
Opinia producenta :
Maseczka nawilżająca została opracowana specjalnie w myslą o skutecznej  pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Zawiera starannie dobrane składniki naturalne, które działąją odżywczo i nawilżająco. 
Miód- aktywne cząsteczki miodu wnikają we włosy, odżywiają i nawilżają ich włókna
Cytryna- zawiera cenne witaminy i kwasy owocowe, które działają wygładzająco na łuski włosów.
Moja opinia : 
Ma bardzo ładny zapach lecz nie przypomina on zapachu cytryny  ;p Jest dosyć wydajna a konsystencja jest jak najbardziej ok. Nawilża lecz nie możemy spodziewać się jakis spektakularnych efektów.
Ja ją stosowałąm przez dłużyszy czas jako odżywkę i sprawdziłą sie bardzo dobrze bo nie obciążała włosów :) Za tą cenę naprawdę warto !


Jutro przygotuję drugą częsc :)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz