2 czerwca 2012

Rozpoczęcie kuracji zapuszczania paznokci ;)

Od kiedy pamiętam zawsze moje paznokcie były krótkie. Co tydzień w ruchu była obcinaczka do paznokci i pozostawał tylko niewielki kawałek paznokcia lub sam macierz. Gdy byłam w podstawówce zaczęłam stresować się i obrywać paznokcie. Skubałam je na każdej lekcji i niestety robię to do tej pory. Nie potrafię się odzwyczaić lecz teraz postanowiłam zadziałać, ponieważ zbliża się lato i mam dużo kolorowych  lakierów lecz brzydko wyglądają krótkie paznokcie, a własciwie ich brak. Od dzisiaj będę stosowała następujące odżywki ( oczywiscie nie wszystkie na raz ). Myslę, że zacznę od Eveline ze względu na bardzo dobre opinie na wizażu i zacznę wcierać oliwkę z Bell

                                                                 Eveline 8 w 1 total action ok.10zł
                                                   Sally Hansen Natural nail growth activator ok.30zł

Libiotica BIOVAX odżywcze serum do paznokci ok.15zł


Bell Nail Booster Oil ok.12 zł
                                                        Balsam do paznokci 2x5 ok.10 zł


Wszystkie kosmetyki były już parę razy używane lecz teraz chcę je zużyć do końca i nie obrywać paznokci   Mam nadzieję, że dotrwam i będę mogła cieszyć się długimi i mocnymi pazurkami ;)
A Wy miałyscie taki problem jak ja ? Może macie jakies swoje ulubione produkty do pielęgnacji paznokci ? Piszcie w komentarzach 
Buziaki, 
Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz