10 lipca 2012

Czy warto kupić dezodorant w kulce z ałunem ?

Około dwóch miesięcy temu poszłam do Rossmanna i wrzuciłam do koszyka ałunowy płynny dezodorant w kulce o zapachu granatu z firmy CRYSTAL. Opakowanie ma 66 ml i zużyłam połowę od maja więc myslę, że jest dobrze ( szczególnie przy tej pogodzie ).





Co chcę o nim powiedzieć ?
Przede wszystkim to było dla mnie cos nowego , nigdy nie sięgałam po naturalne dezodoranty.
No i działanie jest inne ;) CRYSTAL na pewno nie zapewni takiej ochrony jaktypowe dezodoranty
Zgadzam się , że mniej się pocę ale jak było 35 stopni to się niestety nie sprawdził (ale to wszytsko przez pogodę- każdy się poci )
Pachy zostają po nim mokre na jakis czas po czym zasycha ( nie tworzy skorupy)
Wydaje mi się , że spróbuję go zużyć w zimniejsze dni to może będzie inne działanie jednak jeżeli lubicie naturalną ochronę za przystępną cenę -kosztował mnie 16 zł to warto wypróbować.
Nie zawiera parabenów i jest hypoalergiczny ;)
A może Wy też wypróbowałyscie i możecie się ze mną podzielić?
Do zobaczenia !

1 komentarz:

  1. Ja wolę dezodoranty w spray'u - kulka się u mnie nie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń