18 lipca 2012

DIY- koszulka z frędzlami i wzorem azteckim

Czesc kochane dziewczyny :) Parę dni temu robiłam porządki w szafie i znalazłam zwykłą białą bluzkę z drugim rękawem. Dawno jej nie nosiłam i postanowiłam ją przerobić ;)
A dzisiaj chciałabym pokazać Wam wynik mojej pracy :
( na pewno nie są to równe kształty  ale przynajmniej będę miała bluzkę np. na rower )

                                                      Jak zrobiłam taką bluzkę ?
                                  Przede wszystkim obcięłam rękawy i je postrzępiłam
                                        Później narysowałam szablon i wycięłam elementy

                                               Użyłam pędzla i farbek do tkanin  z empiku
                                                      I zabieramy się za malowanie ;D
Pamiętajcie żeby podłożyć pod koszulkę pare gazet bo inaczej przesiąknie. Kolor szary uzyskałam przez zmieszanie obydwu farb 
Mimo, że malowałam razem z szablonem  to i tak kształt był nierówny, dlatego sama zaczęłam domalowywać i wszystko ma różne kształty ale jak pisałam wczesniej na pewno jakos wykorzystam bluzkę
Przynajmniej zrobiłam cos sama :D
  
Wykonanie koszulki zajęło mi ok.2 godzin 

2 komentarze:

  1. Wow bluzka świetna !!!
    Cudownie Ci wyszła, zazdroszczę! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł i super bluzeczka wyszła :) zapraszam na www.beautyofdreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń