14 lipca 2012

Dobra maska za 5 zł? - Parę słów o Glorii

Kiedys przechodząc w sklepie Auchan zobaczyłam w dziale kosmetycznym maskę do włosów farbowanych, zniszczonych i suchych firmy Gloria. Kosztowała mnie jedyne 5 zł, więc myslałam, że będzie to jakas porażka ale jednak zaryzykowałam :D I się opłaciło. Teraz mam chyba już 5 opakowanie i za każdym razem włosy są sypkie, lsniące i mocne. Mi też  bardzo fajnie nawilżyła włosy  Poprostu ją uwielbiam !


               A teraz producent zmienił opakowanie i maseczka prezentuje się tak :



                              Konsystencja jest w porządku, chociaż mogłaby być mniej wodnista



                                               I na koniec  fragment  składu i zastosowanie  :




                                     Jednym słowem : bardzo dobra maseczka za małe pieniądze ;)

1 komentarz:

  1. czytałam o niej w samych superlatywach :) myślę, że na pewno wypróbuję, może przebije moją ukochaną Alterrę :))

    OdpowiedzUsuń