3 lipca 2012

Dwa kosmetyki z Morza Martwego + Rozpoczęcie projektu denko

Chciałabym pokazać Wam dwa , organiczne kosmetyki zamówione przeze mnie.
Pierwszym z nich jest krem do rąk z firmy Organics. Posiada on w składzie olejki: macadamia, jojoba i oliwy.
Producent zapewnia, że 99 % są to składniki naturalne a 21% składników pochodzi z naturalnych upraw.
Niestety produkt dostępny jest zagranicą ( ja dostałam w prezencie ) i sądzę, że nie należy on do najtańszych kosmetyków ale ma aż 125ml ;)

Drugą rzeczą jest odżywka z firmy Mogador KLIK. Posiada w składzie marokański olejek arganowy, organicze masło Shea, i olej jojoba. Włosy mają naturalnie wyglądać, być sypkie, a odżywka ma za zadanie odżywiać skalp. Nie zawiera parabenów ani SLS/SLES.

Obie rzeczy zostały wyprodukowane w Izraelu w miescie Yavne.
Mam nadzieję , że się u mnie spiszą ;)

A tu kosmetyki które chcę zużyć w te wakacje , większosc jest na dnie ale to i tak spore wyzwanie ;)
Jeszcze w marcu miałam dwa jak nie trzy razy więcej kosmetyków do włosów ale te gorsze odżywki zostały zużyte do OMO , a reszta cierpliwie czeka na swoją kolej  
Za pare dni postaram wrzucic zdjęcie z aktualnym stanem moich włosów
Jak Wam minął dzien ?
Buziaki, Magda 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz