22 lipca 2012

Letnia pielęgnacja stóp


Czesc dziewczyny ;) Pewnie niektóre z Was przyjechały już z wakacji. Stopy są bardzo zmęczone po długich spacerach po plaży , dlatego chcę dzisiaj  pokazać jak pielęgnuje stopy latem. Są to tylko moje poglądy i możecie zawsze urozmaicić pielęgnacje swoich stópek ;)

           
W wakacje jeszcze więcej czasu poswięcam mojemu ciału. Używam najróżniejszych balsamów, kremów, robię okłady i kąpiele. Staram się raz w tygodniu wieczorem zanurzyć stopy w wodzie z dodatkiem różnych składników : olejków eterycznych , soli morskiej , lawendy i oliwy


Od miesiąca używam soli do stóp z borowiną z Bingospa , można ją kupić w Auchan. Chociaż nie mamy teraz chłodnych dni to i tak lubie rozgrzać stopy, bo zazwyczaj są bardzo zimne
Nogi wkładam do wody na 30 min , a w tym czasie oglądam filmiki na YT :)




Następnie sporządzam piling cukrowy i masuję moje stópki ;)

Myslę, że większosc z Was wie jak go zrobić ale są dziewczyny, które jeszcze nie wiedzą
Potrzebujemy :
Szklankę cukru 
oliwę z oliwek ( opcjonalnie )


Problem twardych pięt rozwiązuje używając pumeksu , jednak z perspektywy czasu wiem , że jeżeli będziemy robić to bardzo często to skóra będzie coraz grubsza. Dlatego staram się tylko  raz w miesiącu





I na koniec kremuję stópki kremem zmiękczającym i dodaję do niego łyżkę oliwy z oliwek, by wspomóc działanie kremu . Stopy zawijam w woreczki sniadaniowe i zakładam na nie ciepłe skarpety. Na drugi dzień nogi są nie do poznania :D


To na tyle , jeżeli chcecie podzielić się ze mną swoimi przepisami to piszcie w komentarzach
Z chęcią przeczytam ;)
Pozdrawiam
Madeleine Juliette

3 komentarze:

  1. Ja lubię peeling i maseczkę jednorazową z Perfecty:) A ostatnio peeling stóp robiły mi rybki, choć niestety efekt nie utrzymał się długo. Na codzien czasu brak, więc tylko krem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam taką fajną miskę masującą do stóp, ale tyle z nią zachodu, że praktycznie nie używam i się kurzy :) Ale chyba aż sobie zrobie dzisiaj małe spa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też raz na jakiś czas lubię swoim stopom zafundować małe SPA i też polecam ci peeling i maskę z Perfecty są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń