8 lipca 2012

Mint with yellow s'il vous plait...

Chcę zaproponować dzisiaj bardzo prosty zestaw z moją jedyną rzeczą z wyprzedaży ;< . Jest to bluzka z ZARY z kołnierzykiem. Mogłabym kupić wiele innych rzeczy ale jakosc pozostawia wiele do życzenia.
Od tamtego roku coraz ciężej kupuje mi się  ubrania , nie są już takie jak kiedys ( np. H&M)
A Wy co o tym myslicie ? Też macie problemy ze znalezieniem porządnych ubran?


Mam na sobie :
bluzka ZARA
legginsy Stradivarius
torebka H&M
pierscionek KappAhl


3 komentarze:

  1. No cóż.. bluzka jest w miarę okay, ale myślę, że tobie nie udało się jej ładnie zestawić. Jak można łączyć miętę z neonową limonką? Ja uważam, że stylizacja nie jest w żadnym stopniu dobra, nie podoba mi się.
    Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  2. każdemu podoba się cos innego i tyle

    OdpowiedzUsuń