5 lipca 2012

Moje 25 kosmetyków na wakacyjny wyjazd

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moją wakacyjną listę kosmetyków must have , bez których nigdzie się nie ruszam ;)
Hmmmm, to zaczynajmy!

                 Moja wakacyjna lista kosmetyków : 

1. Lekka odżywka np. Alterra z morelą i pszenicą 

2.Szampon do włosów również lekki - ja używam teraz z Alterry

3. Suchy szampon ( niezastąpiony podczas wyjazdów ) w Polsce znam tylko z Syossa , 

4.Odżywka bez spłukiwania ( ja mam z Joanny- jedwab  )

5.Filtr SPF 50 do ciała i twarzy  ( ja potrzebuje 50 ale oczywiscie zależy to od waszej karnacji itp, do twarzy polecam z la roche posay anthelios, bioderma , a do ciała Soraya  )

6.Pantenol ( kiedy się spalicie może być dla Was zbawieniem )

7.Chłodzący balsam po opalaniu ( np.Soraya )

8. Kremo-żel do ciała np. Garnier 

9.Olejek pod prysznic np. Isana , Nivea 

10.Wysuszacz do lakieru np. kropelki lub spray z Essence ( idealne rozwiązanie na wieczorne wyjscia kiedy chcemy szybko pomalowac pazurki )

11. Woda termalna ( dobre rozwiązanie podczas plażowania - np. Avene )

12. Balsam brązujący dla wyrównania kolorytu z Lirene 

13. Żel do twarzy oraz krem - indywidualny wybór ale ja polecam krem do mycia z Alterry , a dobre recenzję kremu nawilżającego z Biodermy czytałam na wizażu ( ja nie używam kremu )

14.Maseczki do twarzy np. Perfecta, Ziaja 

15.Lekki podkład ( u mnie sprawdza się dobrze rimmel match perfection albo cos lżejszego krem na dzień brązujący , wyrównujący koloryt z Alterry - może być dla niektórych z was zbyt ciemny )

16.Perfumy dla mnie swietne są z Elie Saab, bo nie mają przytłaczającego zapachu i długo się utrzymują na skórze
17. Korektor - ja uwielbiam z Bell ( jest tani ale bardzo dobry )

18.Chłodzący żel pod oczy np. z Eveline , Floslek 

19. Tusz do rzęs, używam z Maybelline One by One 

20. Transparentny puder z Vipery
 
21.Róż z Inglota lub miss sporty ( ja mam 006 i nie jest jak u lalki barbie )

22. Eye liner , Essence 

23. Peeling do ciała z Bielendy , Bio plantacja algi 

24.Błyszczyki ja lubie z Bell z kolekcji milky shake 

25.Lakiery do paznokci , ja moje pokazywałam TUTAJ  ale nie zabiorę wszystkich ;p

Przedstawiłam Wam moją propozycję ,
Mam nadzieję, że pomogłam Wam w pakowaniu się , a jeżeli macie jeszcze jakies inne polecane kosmetyki to z chęcią zobaczę Wasze  propozycje w komentarzach
Do zobaczenia :)

5 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię spray przyspieszający opalanie Ziaja masło kakaowe. :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAAh tak , uzywałam go dwa lata temu, opalenizna murowana :D

      Usuń
  2. dodałabym jeszcze krem do stóp :) A podkładowi w czasie upałów zawsze dziękuje :PP
    Obserwuję(ty tez mnie obserwuj, proszę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A polecasz jakis dobry krem do stóp ? Ja nie mam jeszcze ideału i dlatego nie dodałam :)

      Usuń
  3. Post przydatny i na czasie:) Moja lista jest mniej-więcej podobna, chociaż przy pakowaniu i tak zawsze dorzucam kilka ponadprogramowych kosmetyków;) A efekt tego taki, że walizka się nie domyka ;)

    OdpowiedzUsuń