1 lipca 2012

Porównanie dwóch mleczek do demakijażu twarzy i oczu - Ziaja i VICHY

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją dwóch mleczek do demakijażu oczu.
Będę porównywała :
                              

        Ziaja mleczko nagietkowe                                                             VICHY Purete thermale 3 w 1 

Ziaja - nagietkowa receptura , wyciąg z kwiatów nagietka, prowitamina B5, witaminy A i E
Delikatnie oczyszcza oraz skutecznie usuwa makijaż, aktywnie nawilża i zmiękcza naskórek, zapobiega powstawaniu podrażnień, przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Testowany dermatologicznie i alergologicznie , cena ok. 8-10 zł

Moja opinia
Ziaja u mnie się w ogóle nie sprawdza. Są okropne sumugi pod oczami, a makijaż wcale nie jest zmyty!!!!
Fatalnie się rozmazuje i potrzebuje aż trzech wacików żeby pozbyć się kresek ale i tak do końca nie oczysćiła moich oczu z eyelinera. Do cery nigdy nie użyłam tego mleczka, bo używam żelu do mycia twarzy.
Mogłabym spróbować ale i tak jestem bardzo zniechęcona nim :<

Tutaj zobaczcie zdjęcie mojego makijażu ( użyłam eyelinera i tuszu do rzęs )

 A tutaj tragiczne smugi -produkt z ziaji
 Tutaj widać jak mało makijażu usunęło mleczko i potrzebne są aż 3 waciki ( wiem że jeden jest mało zużyty ale inne się rozmazywały po całej buzi )

VICHY PURETE THERMALE 3 w 1  : mleczko oczyszczające, tonik, preparat do demakijażu oczu
Skóra jest dokładnie oczyszczona , odswieżona i miękka , testowany na osobach o wrażliwej skórze i oczach, przebadany na grupie osób noszących szkła kontaktowe, testowany pod kontrolą dermatologiczną i okulistyczną, naturalny odczyn pH, nie zawiera mydła, alkoholu ani barwników, zawiera wodę termalną z VICHY , cena ok. 50zł


Moja opinia : Tak , to był strzał w dziesiątkę z zakupem tego mleczka :D  Makijaż został usunięty całkowicie, nie podrażnia ani nie wysusza okolic oczu. Szkoda by mi było używać go do demakijażu twarzy ze względu na jego cenę ale przypuszczam , że by się spradził.



 A na wacikach zostaje o wiele więcej makijażu , szybko usuwa kreski i nie ma efektu pandy :D

Serdecznie polecam , może cena jest wysoka ale problemy z niedomytym makijażem zostaną zwalczone :)

Pojedynek zdecydowanie wygrywa VICHY  !!!

Niedługo pojawi się więcej zdjęć outfitów i tematy na blogu będą  konkretniejsze
Zapraszam
Magda :*


                    

1 komentarz:

  1. Bardzo słabe zdjęcia, jakoś nie rozumiem o co w nich chodzi. Polecam zmienić aparat (zapewne w telefonie) na jakiś... inny.

    Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń