15 lipca 2012

Strój dnia z trenczem

Dzisiaj wybrałam się na spacer do centrum Warszawy .Wstąpiłam do małej kawiarenki, gdzie można wypić przepyszną zieloną herbatę o wybranym przez siebie smaku np. z marakują, mango itp. A dla zainteresowanych znajduje się na Chmielnej ;)

                                   A później poszłam na donata  do Marks&Spencer
                                                        No i pare zdjęć ze spacerku...

                                  Było około 20 stopni dlatego mam płaszczyk na sobie ;p
                                                                      Mam na sobie :
płaszcz z Stradivariusa ( z wyprzedaży , kosztował 80 zł)
bluzkę z ZARY 
top z Bershki
spódnicę z H&M
torbę z RESERVED
baletki z ZARY
bransoletkę -wężyk z KappAhl

4 komentarze:

  1. teraz jest w Zarze na przecenie za 60 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w zarze niestety nie było :/ szkoda piękna jest :) stylizacja jest cudowna :) zapraszam na www.beautyofdreamss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw, a Bubble tea uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń