11 lipca 2012

Włosowy projekt denko

Czesć Dziewczyny ! Dzisiaj przychodzę do Was z włosowym projektem denko. Niedawno pokazywałam ile jeszcze muszę zużyć kosmetyków ale częsc chcę pokazać teraz ;)
                                                              Hmm , to zaczynamy !

                                                  Maski i odżywki do włosów
1.Joanna Jedwab maska wygładzająca do włosów suchych i zniszczonych po zabiegach fryzjerskich
150g/8 zł 
Maskę używałam mniej więcej raz w tygodniu ale potem przerzuciłam sie na maskę z proteinami mlecznymi i całkowicie o niej zapomniałam. Jakies 3-4 tygodnie temu znów do niej powróciłam.
Przede wszystkim ma wspaniały zapach :D Po moim stosowaniu nie widzę dużej różnicy ale włosy stały się sypkie.Maska nie wygładziła moich włosów zbytnio , według mnie nie działa jak maska tylko jak odżywka
Plusem jest konsystencja - mi przypomina troszkę różową pastę do mycia zębów dla dzieci ;)

2.Alterra maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych , granat i aloes 
150ml/9zł-10zł
Większosć włosomaniaczek zna bardzo dobrze tą odżywkę ! Mam kręcone włosy , a maska jeszcze bardziej podkręca skręt loczkom. Nawilża, końcówki nie są przesuszone i ma przepiękny zapach ( niektóre dziewczyny piszą, że je drażni ale mnie nie )Już mam w łazience drugie opakowanie :)

3.Pantene nature fusion 300ml/12zł
W tamtym roku była cudna reklama , włosy po tej odżywce miały być lsniące, miękkie i przede wszystkim mocne. Guzik prawda ! Włosy nie wzmocniły się , nie było żadnych efektów, dlatego stosowałam ją do pierwszego O w OMO. Zapach mi się nie podoba ;( A wydajnosc jest bardzo słaba. Używałam jej od tamtego roku aż do teraz. Więcej jej nie kupię
4.Dove szampon do włosów zniszczonych 250ml/11zł
5 Dove szmpon do włosów farbowanych 250 zł/11zł
Zrobie zbiorczą recenzję obu szamponów, bo według  mnie niczym się nie różnią
Oba szampony moja mama dostała pod choinkę ( ach te cudne prezenty - zestawy kosmetyczne XD)
Uważam, że nic nie robią, oprócz oczyszczania. Mają w składzie SLS. Na pewno szampon nie wyleczy nam rozdwojonych końcówek ani zniszczonych końcówek, bo to działanie ma zarezerwowane tylko odżywka.
Wykorzystałam je do końca ale z trudem :( Nie mam farbowanych włosów ale używałam tego szamponu gdy nie miałam innego i sądzę że oba nie działają

6.GARNIER Szampon odbudowujący z olejkiem z avocado i masłem karite do włosów suchych i zniszczonych 250 ml/ 8zł
Włosy stały się przyklapnięte po nim ( używałam go z odżywką z tej samej serii) ale duet z pewnoscią odżwia włosy, są miękkie i wygładzone. Słyszałam, że szampon jest testowany na zwierzętach więc za to dostaje minus.Ale najlepsze jest to, że w składzie masło shea znajduje się aż na 16 miejscu z 20 :(
Szkoda, że aż tak daleko, bo przecież to szampon dla włosów suchych. Chyba raczej do niego nie wrócę

A może u was w łazience stoją te kosmetyki na półce i chciałybyscie podzielić się ze mną swoją opinią?
Zapraszam do komentowania
Magda


1 komentarz:

  1. A ja lubię te szampony z Dove:) Fakt, że cudów się spodziewać raczej nie trzeba, ale ogólnie są w porządku:)

    OdpowiedzUsuń