5 sierpnia 2012

DIY: dżinsowe szorty z kieszonkami

Hej ;) W sobotę z rana wyjeżdżam już na Lazurowe Wybrzeże i powoli zaczynam kompletować moją garderobę oraz kosmetyki. Moje szorty ombre fajnie wyszły ale niestety nie noszę ich często , bo są za obcisłe ( przerobione ze starych rurek, co było dużym błędem). Dlatego teraz poszłam do second handu i kupiłam zwykłe, długie spodnie z podwyższonym stanem za 8 zł .
Ku mojemu zdziwieniu w lumpie znalazłam dżinsową koszulę z Levis'a , która również kosztowała 8 zł.



Chciałam na przecenach kupić taką koszulę w Stradivariusie ale jakos poczekałam i znalazłam równie fajną.
Do zrobienia szortów potrzebujemy : długich dzińsów z podwyższonym stanem ,nożyczek ,starych kieszeni ze spodni, kleju, markera, linijki  i to wszystko ;)
Przepraszam za słabą jakosc zdjęć ale wtedy akurat była burza i niebo znacznie sciemniało, co przyczyniło się do braku swiatła w przedpokoju  ;(

                                    Rysujemy linię, wzdłuż której będziemy ciąć materiał

Od spodu materiału przyklejam kieszenie ( jeżeli Wam się nie podobają to nie przyklejajcie )
                                                            I postrzępiłam końce.
                                        Tak mi się spodobały, że noszę je codziennie ;)
                                        A TUTAJ możecie zobaczyć stylizację z nimi
Dobranoc
Madeleine Juliette 


1 komentarz:

  1. Te jeansowe koszule baaardzo mi się podobają;) w szczególności z kolorowymi spódnicami albo w total jeansowym looku:) Zakupu za ósemke gratuluję! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń