6 sierpnia 2012

Szafir i maxi skirt

Czesc ;) W sobotę przechodząc przez ulicę zauważyłam fajny butik z kolorowymi ubraniami. Weszłam do srodka i ujrzałam długą, zwiewną maxi spódnicę. Nie mogłam się oprzeć i wzięłam ją. Sprzedawczyni pokazała mi jeszcze piękną szafirową bluzkę w stylu nietoperka ;)
W pasmanterii kupiłam do mojego kapelusza słomianego ( za złotówkę w second handzie ) szafirową wstążkę. Około miesiąca temu kupiłam także koszyk słomiany z Rossmanna za 20 zł też w tym samym kolorze. Mi się bardzo podoba ten styl ale zupełnie różni się od mojej poprzedniej stylizacji.

                                        Która stylizacja Wam się bardziej podoba ?

                                          


                 Co mam na sobie ?

             kapelusz/ hat - second hand
             okulary/ sunglasses- H&M
             bluzka/ blouse- butik/ boutique
             spódnica maxi/ maxi skirt - butik  / boutique
             koszyk/  bag - Rossmann
             bransoletka/ bracelet - H&M
             buty/ shoes- H&M              

6 komentarzy:

  1. Trudno stwierdzić, mi podobają się obie! :) ale sama częściej chodzę w szortach i ramonesce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spódnica jest piękna, a najbardziej podoba mi się łaćzenie kolorów na zasadzie bluzka - wstążka na kapeluszu:) Na początku powiedziałabym, że w mocniejszej stylizacji podobasz mi się bardziej, ale teraz już sama nie wiem. Kapelusz z sh gra na korzyść stylizacji w maksi:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama wykombinowala wstążki w tym kolorze ;))

      Usuń
  3. Super ta kieca jest maxi ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak bardzo przewiewna i ideana na upały ;)

      Usuń