8 sierpnia 2012

Zakupowo kosmetyczny szał

Witajcie kochane , dzisiaj przygotowałam dla Was haul kosmetyczny. wszystkie kosmetyki oprócz suchego szamponu z Isany kupiłam w Super Pharm.Wydałam trochę pieniędzy i dlatego czekała na mnie niespodzianka w drogerii. Zapraszam do obejrzenia kosmetyków ;)
                                 Na pierwszy ogień idzie mini paczuszka z La Roche Posay
                                                      Kryją się w niej trzy kosmetyki :
* 50+ UVB i UVA Anthelios XL( normalnie kosztuje 69 zł , a na promocji 49 zł)
Miałam już jedno opakowanie i się sprawdził bardzo dobrze, a teraz była promocja i dołożylam 4 zł i mam dwa kosmetyki dodatkowo ;)  50 ml
* woda termalna, fajna do torebki bo malutka , tylko 50 ml
* aksamitny żel nawilżający po opalaniu Posthelios 100ml
* Isana suchy szmpon do włosów normalnych i szybko przetłuszczających się, 200 ml/ 10,60 zł
*Avene  woda termalna do twarzy ( normalnie kosztuje 40 zł, a teraz jest propmocja w super Pharm i kosztuje 16 zł - naprawdę warto kupić, super odswieża ! )
* Lirene mleczko chroniące przed słońcem, 30 SPF UVA/UVB 150ml/ 26zł
* Rexona clear pure antyperspirant 48h 50ml/ 7,50zł , normalnie 10 zł
* Maybelline dream fresh BB 30ml/17,50 zł, normalnie 21 zł

                                      I w Super Pharm czekała na mnie niespodzianka...
* żel do mycia ciała z granatem Ushuaia
* Kolastyna SPF 30 UVA/UVB
* żel do mycia ciała Fa

Moi rodzice byli w Rosji i przywieźli mi parę kremów... ( Postaram się je przetłumaczyć z pomocą mojej mamy. ) Kremy są naprawdę swietne , jeżeli macie do nich dostęp to szybko idźcie i kupujcie )
                                       Co mnie uwiodło w tych kremach? 
                                     Przede wszystkim składy, które są swietne ! 
* krem odżywczy "Jantar" czyli bursztyn z oliwą z oliwek i pszczelim woskiem dla suchej i normalnej cery 
* krem do rąk i twarzy "Wieczór" z ekstraktem z pietruszki i witaminy A i E dla suchej i normalnej skóry 
* "Zodiak" krem do rąk z tłuszczem z norki, witaminy F i wyciągu z jabłka 
Już zdążyłam nałożyć wszystkie kremy i co mogę zauważyć? Krem z norki do rąk to strzał w dziesiątkę,  genialnie nawilża - nigdy nie miałam tak aksamitnie gładkiej skóry ! )
Pozostałe kremy są równie swietne, konsystencja jest dosyc ciężka. Ale jego działanie jest nie do opisania, czuję jakby moja skóra była młodsza co najmniej o pięć lat ;)

                                                I na koniec olejek z brzoskwini
Mam nadzieję, że wypatrzyłyscie  cos dla siebie
Trzymajcie się 
Madeleine Juliette

12 komentarzy:

  1. dużo tego:) teraz testuj i podziel się z nami opiniami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. częsc na wyjazd kupiłam ale faktycznie po przyjeździe będę miała co napisac ;)

      Usuń
  2. Ale poszalałaś z zakupami ! Masz co testować :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. całkiem sporo ale nie żałuje, że tyle kupiłam, bo będę mogła testować dla Was ;D

      Usuń
  4. świetne zakupy! najbardziej zainteresowały mnie te kremiki rosyjskie i olejek z brzoskwini :)
    więc miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) kremy rosyjskie przyciągneły uwagę mojej mamy i dlatego mi je przywiozła, a teraz jestesmy obie zachwycone

      Usuń
  5. Uwielbiam kosmetyki, chętnie pomogłabym Ci w testowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah widzę ze mialybysmy dużo tematów do rozmowy o kosmetykach ;)

      Usuń
  6. bardzo mnie ciekawi ten bb, takie ma urocze opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy, chętnie bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń