26 września 2012

Mój codzienny makijaż

Czesc :)
Mój makijaż jaki chce dzisiaj Wam pokazać jest bardzo prosty, cera wygląda swieżo ale nie ma efektu maski ani pomarańczowej skóry.  Moja przygoda z makijażem dopiero się zaczyna dlatego stawiam na subtelnosć. To zaczynamy :)

Cały makijaż opiera się na 8 moich niezbędnych kosmetykach, na samym początku przecieram twarz tonikiem, żeby ją odswieżyć i potem nakładam mój krem BB.  Pod oczy nakładam korektor z Bell i przechodzę do robienia cieniutkiej kreski na górnej powiece oraz do narysowania czarną kredką linii wodnej , tak by optycznie zagęscić rzęsy i uwydatnić oczy. W kąciku nakładam opuszkiem palca cień z ArtDeco, żeby rozswietlić oczy. Później przechodzę do nakładania różu pędzelkiem z firmy Ecotools , i delikatnie muskam policzki bronzerem z catrice. Na usta kładę błyszczyk z Oriflame. I koniec :)
Całosc zajmuje mi poniżej dziesięciu minut


Przed : 
Po :

 Do makijażu użyłam : 
kremu BB z Maybelline 
kredki z Vibo long lasting liner 
korektora Bell multi mineral
tuszu do rzęs Maybelline the colosal cat eyes 
różu z Miss Sporty ohh blushed 006 flirtatious 
bronzera z Catrice multi colour 020 sand beige 
cienia z ArtDeco 0480  
błyszczyka z Oriflame backstage pink 
                         Co chcielibyscie zobaczyć w następnych postach ? 
Piszcie w komentarzach 
Buziaki 
Magda 

2 komentarze:

  1. A ten krem nie zostawia "smug" na twarzy . ? a tak to fajnie zapraszam do mnie ; >

    OdpowiedzUsuń