14 września 2012

Moje sposoby na gładkie dłonie

Witajcie Kochane !
Na pewno wiele z Was boryka się z problemem przesuszonych dłoni szczególnie w okresie zimowym
Sama nigdy jakos nie zwracałam uwagi na to ale w końcu zauważyłam, że muszę cos z nimi zrobić, bo wyglądają nieestetycznie... Podjęłam plan działania ;)


                          Peeling

Uwielbiam go robić, bo wtedy mam pewnosc, że kremy jeszcze lepiej się wchłoną ;) Miód nawilża skórę, cukier bardzo fajnie trze ale nie za mocno, a oliwa z oliwek odżywia i sprawia, że dłonie pozostają na długo miękkie i gładkie. Jak  produkty są w Waszych domach  to zaczynajcie szybko robić, nie zawiedziecie się bo efekty są swietne !  Wszystko mieszamy, ja dodaję około 5 łyżek cukru, łyżkę miodu i 2 łyżki oliwy 


Kremy do rąk

Niedługo skończy mi się już krem do rąk rosyjski "Zodiak" , ale moim drugim ulubieńcem jest krem do rąk z Isany z 5 % urea - niestety druga częsc zgubiła mi się ale chodzi o : Ten . Przypadł mi także do gustu krem z Essence 24 hand moisture balm. Ma bardzo lekką formułę ale dobrze spisuje się do codziennego stosowania, tak samo jak Eveline z gliceryną. Jednak stosuję je tylko w "między czasie" bo lubię bardziej skoncentrowane , gęstsze kremy. 

Moje małe odkrycie- siemię lniane   

Skoro działa nawilżająco na włosy, twarz to czemu nie można położyć go na dłonie ? :D
Od kiedy eksperymentuje z siemieniem , ( jest poprostu genialne dla kręconowłosych ) to staram się ulepszać odżywki ale również kremy do rąk. Działają wtedy o wiele lepiej ! Taki kremo-żel nakładam na dłonie ( wczesniej zrobiłam peeling) , zawijam w worki sniadaniowe , zakładam rękawiczki i idę spać. 
Na drugi dzień dłonie są w swietnym stanie i  skórki w okół paznokci również. A czasami nakładam sam żel i efekt jest także zadawalający :)


I to chyba tyle na dzisiaj , będzie mi miło jeżeli zagłosujecie w mojej ankiecie ( znajduje się po lewej stronie )
Może macie jakies swoje ulubione kremy do rąk , które możecie polecić  ?
Pozdrawiam 

Madeleine Juliette


 



3 komentarze:

  1. Widzę, że siemię się rozprzestrzenia ;) Sama przymierzam się do takiej maseczki na moje włosy ;) Co do dłoni, kiedyś miałam ten problem, że nie byłam systematyczna, teraz kremuje je na noc, zakładam rękawiczki i idę spać. Mój facet śmieje się ze mnie ale sam widzi efekty ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. często kobiety zapominają o dłoniach :( a później mamy zadbane ciało a ręce w złym stanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Garnier czerwone opakowanie. Najlepiej nawilżał. Z Oriflame ten o zapachu słodkich owoców leśnych (http://pl.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=20634). Uwielbiam jego zapach.

    OdpowiedzUsuń