25 września 2012

Pojedynek tuszy do rzęs: Astor vs Maybelline


 Witajcie Kochane!
Wiele razy  potrzebowałam jakiegos tuszu do rzęs, miałam mało czasu i brałam pierwszy lepszy. A w domu okazywał się totalną klapą. Natomiast dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwa tusze do rzęs : z Astora i Maybelline.  Kto wygra pojedynek ? Zapraszam :)



Astor big&beatiful false lash look , cena : poniżej 30 zł
Szczoteczka jest genialna, ma bardzo dużo włosków , dlatego dociera nawet do najmniejszych rzęs.
Rzęsy wyglądają swietnie po tej maskarze, powiedziałabym nawet troszkę sztucznie ale ten efekt mi się podoba. Nie obsypuje się i nie skleja rzęs



A teraz pora na : 
                                      Maybelline Colosal volum express cat eyes cena również koło 30 zł
Tusz już mam od dawna , tzn około 6 miesięcy. Szczoteczka jest zupełnie inna, włoski są krótkie, tusz owszem wydłuża ale jednoczesnie skleja rzęsy
Stosuję go podczas codziennego makijażu, niestety pod koniec dnia obsypuje się i wyglądamy niefajnie :(
 

                                                       Dla mnie wygrywa Astor !
Jutro postaram sie wrzucić mój dzienny makijaż

Zapraszam :)
Madeleine Juliette



1 komentarz: