4 września 2012

Przegląd trendów na sezon jesień-zima 2012/2013

Witajcie Kochani , jak u Was mijają pierwsze dni wrzesnia ?
Powoli zaczynam wdrażać się w codzienną rutynę,która jest dla mnie niezwykle mecząca i poprostu nudna :(
Natomiast dzisiaj przychodzę do Was z przeglądem trendów, które w tym roku niezwykle się mi spodobały.
Chciałabym polecić Wam stronkę, która jest prawdziwą kopalnią i inspiracją modową, mam na mysli  Lookbooka
Zaczynajmy :)
1. Parka
Swojej Wam jeszcze nie pokazywałam ale kiedy nadejdą chłodniejsze dni będzie wprost idealna.
Płaszcze już mi się totalnie znudziły, a teraz przyszła kolej na cos nowego. Ciemnozielona kurtka nie musi być wcale męska, czy też wyglądająca jakbysmy szły na grzyby... Można z niej przygotować fajne zestawy: kobiece i bardziej męskie. Moją kupiłam w Pull&Bear podczas lipcowej przeceny, zaoszczędziłam ponad 100 zł ;D
 Pull&Bear ( moja parka ), ZARA, TOP SHOP              

2.Jeans 
Już od paru sezonów przewijają się w sklepach koszule jeansowe. W tym sezonie będziemy łączyć jeans z jeansem. Jednak trzeba umiejętnie dobrać kolor- według mnie ładniej prezentuje się jasniejsza koszula i ciemne jeansy niż na odwrót ale to kwestia gustu. Jeans w mojej szafie to stały element 
 Pull&Bear, Stradivarius, ZARA


2. Kolor khaki 
Zakochałam się w tym kolorze ! Spodnie kupiłam w stradivariusie pod koniec sierpnia i noszę je cały czas. 
Fajnie prezentują się z moimi beżowymi baletkami jak i na sportowo - do trampek. 
Jestem pewna, że kupię cos jeszcze w tym kolorze 
 ZARA, Stradivarius, Pull&Bear

2.Burgund 
... czyli potocznie kolor buraczkowy ;) Co do tego koloru nie jestem przekonana- sama nawet nie wiem. Z reguły nie mam rzeczy w odcieniach czerwieni. Lecz sądze,że torebka, czy buty mogą dawać " tego czegos" w stylizacji . 
 ZARA, H&M, Pull&Bear
3. Motyw z krzyżem 
Znak krzyża może wzbudzić wiele kontrowersji ale myslę, że to jest kwestia indywidualna. W Bershce jest pełno ubrań z tego typu znakiem jak także w TOP SHOP'ie . Ja postawiłam w tym roku na pozłacany pierscionek, który będzie fajnym uzupełnieniem w codziennej stylizacji 

Bershka, Bershka, House
4. Ćwieki, ćwieki i jeszcze raz ćwieki 
Mimo, ze fanem rocka nie jestem to i tak uwielbiam je ;D Dodają ubraniom niepowtarzalnosci , wystarczy nawet do zwykłej bluzki białej przymocować ćwieki i od razu wygląda na inną. Ja się przekonałam dzięki mojej koleżance, która w ten sposób odmieniła życie T'shirta :) A tutaj możecie zobaczyć moją nową bransoletkę :
 ZARA, CROPP

6. Koronka 
Tak jak w poprzednim sezonie będzie w tym roku modna koronka w najróżniejszych kolorach: błękitnym , szmaragdowym , burgundowym i można wymieńiać tak bez końca. Ja uważam, ze wcale nie wygląda się w niej jak babcia tylko trzeba ją umiejętnie połączyć ;)
 H&M

7.Baskinka 
W większosci sklepów widnieje na wieszakach... Mowa o baskince, która niesamowicie podkresla talię i kryje zbyt obfite biodra. Jak narazie nie mam jej w swojej szafie ale poluję, żeby kupić sukienkę na różne uroczystosci 
 
ZARA, Pull&Bear, Bershka

8. Koral 
Mimo, ze koral jest kolorem typowo letnim to i tak będzie królował w tym sezonie. Jeżeli nie przekonujecie się do bluzki, sukienki czy spódnicy, może warto kupić w tym kolorze szminkę,chustę, opaskę, naszyjnik czy pierscionek. Ożywia czerń i będzie kojarzyła się z latem ...


9.Wełna 
Wełniany sweter idealny na zimę... Grube sploty na swetrze to jest to co najbardziej lubię. Wełniane rekawiczki , komin i zestaw gotowy ; )
 ZARA, H&M, Pull&Bear

10. Robaczki 
Potocznie nazywam to robaczkami , a to są żuki. Skarabeusze są modne w postaci biżuterii : naszyjników i pierscionków. Ja już mam swój z house'a i wygląda cudnie na dłoni 
 ZARA

11. Lordsy 
Pasują prawie do wszystkiego, w różnych odcieniach można je kupić i w różnych wzorach : w panterkę, z ćwiekami, skórzane...
 Pull&Bear, Bershka, ZARA

12. Łatki militarne
Łatki kojarzą mi się z żołnierzami lecz w tym sezonie będą naprawdę fajnie wyglądały nawet w najprostszym połączeniu. Jeżeli chodzi o mnie to nie potrafię sie nim oprzeć i w najbliższej przyszłosci je na pewno kupię ;)
 ZARA, Pull&Bear

13. Kołnierzyk 
W tamtym sezonie było totalne szaleństwo, a w tym znacznie ucichło. Jednak i tak będzie na wielu koszulkach przyozdabiany ćwiekami, perełkami, lub poprostu sam 
 Bershka, Pull&Bear, Stradivarius

To już wszystko,
Jak Wam podobają się hity tego sezonu ? 
Całuski 
Madeleine Juliette 



 
 


2 komentarze:

  1. świetny przegląd ;).jak dla mnie większość trendów jest świetna, nie przepadam za moro, no i kolorem khaki, każda może wybrać coś dla siebie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. motyw z krzyżem najlepszy ;DD you know what i mean xddd

    OdpowiedzUsuń