30 września 2012

Stan moich włosów - wrzesień

Witajcie Kochane :) Niestety spóźniłam się dwa dni ale ważne, że jest ten post .W tym miesiącu postawiłam przed wszystkim na nawilżenie. Zdarzało mi się używać od czasu do czasu suszarki ale przed suszeniem zawsze pryskałam włosy termoochronnym sprayem.
                                                          Teraz wyglądają tak :

Używałam :
-szamponu z Green Pharmacy do włosów osłabionych i zniszczonych z rumiankiem lekarskim
- sprayu termoochronnego z Balea trend it up
- mgiełki Gliss Kur kompleks z płynną keratyną
- odżywki Isana połysk jedwabiu ( niestety już ją wycofali )
- dwóch masek : Gloria oraz BIOVAX keratyna+jedwab

 Oprócz tego regularnie dodawałam żel z siemienia  lnianego  do masek, stosowałam także jako żel do wzmocnienia skrętu loków.
Z każdym miesiącem jest coraz lepiej ale dąże do tego, by włosy sięgały za łopatki i były w jeszcze lepszej kondycji
Buziaki
Madeleine Juliette



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz