24 września 2012

W poszukiwaniu butów jesiennych

Witajcie Kochane :*
Niedawno robiąc porządki wyrzuciłam około 4 par butów, dlatego niezbędne było kupienie porządnych butów jesiennych. Zdecydowałam na czarne trampki Vansa ( głownie dlatego że potrzebuję je do szkoły ale fajnie sprawdzają się jeszcze teraz ) oraz sznurowane oficerki z Stradivariusa.
Niestety Vansy nie są tak trwałe jak conversy i szybko się brudzą ale są niezwykle wygodne oraz pasują do większosci ubrań. Drugie buciki są również ciekawe, mają grubą skarpetkę - własnie dlatego je kupiłam :) ,
i są bardzo solidnie wykonane. Oby te buty posłużyły mi dłużej !
W najbliższych dniach na pewno pojawi się z nimi stylizacja
A jak Wam się podobają ?
Madeleine Juliette

 

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mi równiez się spodobały , cudnie wyglądają do mojej parki :D

      Usuń
  2. Ja też muszę poszukać jakiś wygodnych nadających się na co dzień botków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te botki. Są mega ciepłe i niesamowicie wygodne :)

    OdpowiedzUsuń