19 września 2012

Zakupy kosmetyczne

Czesc :) Mam dla Was dobrą wiadomosc - w przyszłym tygodniu będe miała wolne co oznacza, że blog znów ruszy , a posty będą się pojawiały codziennie. Natomiast dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje ostatnie zakupy
Zapraszam do oglądania ;)
1. Isana krem do rąk z 5 % z mocznika , uwielbiam go stosować dlatego skusiłam się na drugie opakowanie
2.Green Pharmacy szampon do włosów osłabionych i zniszczonych z rumiankiem lekarskim, stosuje go przez niecały tydzień i mogę powiedzieć, że włosy są fajnie oczyszczone ale nie tępe, niestety mało wydajny

3.L'B krem do rzęs, kupiłam go, by wzmocnić troszkę moje rzęsy, wiem , że nie będzie ich wydłużać ale chcę zobaczyć, czy będą jakiekolwiek efekty   :D

4. L'biotica BioVax keratyna i jedwab, po recenzjach innych blogerek musiałam go kupić, zobaczymy jak będzie u mnie

5. Astor big false lash look, po pierwszym użyciu było wielkie wow :) na pewno zrobię za jakis czas recenzję porównawczą z innym tuszem

6.Gliss Kur liquid keratin complex, zbliża się czas kiedy będziemy nosić szaliki, a co z tym idzie włosy będą narażone na zniszczenie,mam nadzieje ,że pomoże mi je ochronić

7. Gąbka antycelluitowa, poeksperymentuje z nią i zobaczymy czy sprawdzi się w połączeniu z balsamem


8. Celia szminko-błyszczyk , niestety pomylił mi się kolor w trakcie wybierania i jest z drobinami ;(

9.Ideal grzebień do włosów , już od dawna potrzebowałam grzebienia i wreszcie kupiłam 


Parę dni temu kupiłam jeszcze płyn micelarny z Bourjois, który jest poprostu genialny !

To na tyle ,
Buziaki
Madeleine Juliette


4 komentarze:

  1. lubię pomadki Celia. Może będzie ładnie wyglądała z tymi drobinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. produkty gliss kur są w miarę dobre, na pewno będziesz zadowolona z keratyny:) świetny produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tego nowego biovaxa chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej ciekawi mnie ten krem do rzęs, chętnie bym zapuściła długie firanki:) tylko mój problem polega na tym, że jestem mało systematyczna!

    OdpowiedzUsuń