20 października 2012

Trochę z prywaty - moje zainteresowania

Witajcie Dziewczyny :*
Na temat posta wpadłam przypadkowo , już niedługo minie pół roku od kiedy zaczęłam prowadzić bloga ( zorganizuję mój pierwszy konkurs :) i na pewno chciałbyscie dowiedzieć się czym się interesuje
To zapraszam do czytania :)
 Od zawsze interesowałam się modą , przeglądałam gazety, najróżniejsze magazyny i zostało mi to dzis :)



Kiedy dwa lata temu poleciałam na tydzień do Paryża zapragnęłam uczyć się języka francuskiego i moje marzenie się spełniło. Codziennie mam lekcje francuskiego i bardzo dobrze sobie radzę :)
Przez wyjazd nabrałam zupełnie innych perspektyw na życie, zainspirowałam się pięknie wyglądającymi Francuzkami i cały czas pogłębiam swoje zainteresowania. W sierpniu pojechałam na obóz nad  Lazurowe Wybrzeże, by podszkolić się z komunikowania z Francuzami - jest to dosyc trudne, bo po Angielsku w żadnym wypadku nie będą mówić, dlatego musiałam cos z siebie wydusić po francusku , a później szło już bez problemu
Przez dwa lata codziennie przeglądałam blogi urodowe, uwielbiałam polecać moim koleżankom odżywki, masełka , kremy , dlatego w końcu postanowiłam założyć swojego bloga, gdzie swoimi spostrzeżeniami dzielę się z Wami :)


Lubię także gotować , w szczególnosci robić desery: tiramisu, krem cytrynowy, jabłka próżone.


To już chyba wszystko , jeżeli macie jakies pytania piszcie w komentarzach :) 
Trzymajcie się
Madeleine Juliette



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz