6 października 2012

Drugie oblicze nocnej szafki

Czesc :) Dzisiaj zupełnie inny post , nie dotyczy bloga ale pomysłałam, że może chciałybyscie zobaczyć jak odnowiłam starą, wygrzebaną z piwnicy szafkę nocną. Zainspirowana różnymi pięknymi etażerkami nocnymi w Ikei postanowiłam zrobić swoją własną :) Zawsze brakowało mi miejsca, gdzie mogę położyć telefon ( leży pod poduszką :) , iPada i swieczek :D Nic prostszego, jak dla mnie wyszło mi wspaniale !
W wakacje miałam miec mały remont mianowicie położona tapetę, wykorzystałam ją do oblepienia przedniej strony szafki. Kupiłam także pomarańczową farbę w sprayu za 15 zł. Oczywiscie była potrzebna najważniejsza rzecz, czyli szafka :) I to wszystko !
Dwie godziny  ciężkiej pracy przyniosły efekty , etażerka wygląda nowoczesnie i stylowo 

A to zdjęcie jeszcze przed malowaniem , prezentowała się tak : 
 
 A po malowaniu i obklejaniu tapetą wyglada tak :
A jak Wam podoba się drugie oblicze etażerki ?
Buziaki

6 komentarzy:

  1. Pomysł świetny, ale wykonanie trochę niechlujne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę kupić drugie opakowanie sprayu i popsikac tak aby plamki znikneły :)

      Usuń
  2. dobra metamorfoza, nie trzeba kupować nowych mebli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę kupić okleinę i odświezyć moją szafkę :P

    OdpowiedzUsuń