4 października 2012

Jak wygląda moje codzienne zewnętrzne ubranie ? :)

Witajcie Dziewczyny :) Mój codzienny strój jest raczej nie wyróżniający się z tłumu, stawiam na praktyczne i wygodne ubrania. Dzisiaj Wam pokażę co mam na sobie, czyli jak ubieram się kiedy wychodzę na dwór.
trencz - Stradivarius 
apaszka - H&M
buty- Stradivarius 
torebka - ( podebrana mojej babci ) 
 To na razie tyle, w sobotę idę na urodziny koleżanki, więc mam nadzieję, że uda mi się wrzucić na bloga parę zdjęć mojego stroju 
A jak u Was mijają pierwsze dni października ?
Trzymajcie się 
Madeleine Juliette

3 komentarze:

  1. trencz i ta włochata kita mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja. czekam na więcej
    i zapraszam na mojego bloga. dopiero zaczynam ale moze akurat zachęcę do ponownego zajrzenia. zapraszam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz. Twoje buty bardzo mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń