5 października 2012

Jakich używam pomadek ochronnych i błyszczyków ?

Czesc :)

Mamy już porę jesienną, poranki są chłodne dlatego już teraz chciałabym pokazać Wam czego używam do ochrony ust. Zawsze staram się mieć przy sobie cos do posmarowania nich , niestety są takie dni, że się spieszę i wtedy totalna klapa :( Moje usta nawet jednorazowo wystawione na wiatr, deszcz, i snieg robią się spierzchnięte i wtedy ratuje je tylko peeling z miodu oraz systematyczne smarowanie na noc balsamem Tisane :)

 Bell milky shake 07 
Bell air flow 
Nivea fruity shine strawberry 
Bell - uwielbiam ten błyszczyk, daje fajny efekt - usta nie są różowe, poprostu wyglądają naturalnie, nie ma drobinek ale ciutkę się przykleja do włosów
Bell Air flow - kupiony spontanicznie w Biedronce, swietnie się sprawdza na ustach jeżeli nie chcemy użyć pomadki, daje piękny intensywny czerono-malinowy kolor 
Nivea - jako pomadka ochronna w ogóle się u mnie nie sprawdza, nie nawilża ale kiedy jej używam , zawsze kładę cos pod nią bo wysusza :( 

 Dwa błyszczyki z TBS : mango z brzoskwinią oraz arbus 
Uwielbiam je głownie ze względu na nieziemskie zapachy, są naprawde owocowe, kojarzą mi się troszkę z żelkami :D Na szczęscie nie wysuszają i nie podkreslają suchych skórek na ustach 

 Nivea hydro care 
 Neutrogena rormula norvegese labbra
Nivea-  przyznaję nie jest za specjalna, nie zostawia filmu na ustach ( nie utrzymuje  się długo ), z pewnoscią ich nie odżywia , a nawilżenie jest na bardzo niskim poziomie
Neutrogenaużywam jej zaraz po balsamie tisane u mnie sprawdza się bardzo dobrze ustka są nawilżone przez cały dzień :)

 Tisane
Carmex
Tisane - zdecydowanie najlepsza rzecz na swiecie do pielęgnowania ust , chyba każda blogerka już o nim pisała pewnego czasu, ten balsam potrafi zdziałać cuda przy codziennym stosowaniu jak dla mnie nr.1

Carmex- mrożacy efekt to jest to :) wersja wisniowa przypadła mi do gustu najbardziej, jest to dobry balsam  nawilża i bardzo fajnie sie rozprowadza 

To moje ulubione lub mniej lubiane rzeczy ,a jakie Wy macie balsamy w jesiennych kurtkach ? 
Miłego popołudnia 
Madeleine Juliette 

4 komentarze:

  1. Ze mną jest chyba coś nie tak :P wszystkim Carmex nawilża usta, a mi wręcz odwrotnie... wysusza :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo fajna kolekcja :) Ja mam z tego tylko Nivea, ale też jakoś mi nie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie carmex jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła kolekcja! Dla mnie najlepiej się sprawuje balsam Tisany

    OdpowiedzUsuń