28 października 2012

Pojedynek scrubów : solny kontra z granulkami

Czesc :) Zazwyczaj sama przyrządzam sobie peelingi ale ostatnimi czasy sięgnęłam ze sklepowej półki po dwa scruby mianowicie : z Perfecty i The Body Shop. Zapraszam do oglądania
The Body Shop peeling grejpfrutowy 
vs
Perfecta solny peeling czarna porzeczka + kofeina wyszczuplający 
Pojemnosc:
The body shop : 200 ml 
Perfecta : 225ml

Cena :
TBS: około 60 zł
Perfecta : 15 zł





Konsystencja i wydajnosc - TBS 

Konsystencja jest dosyć rzadka, produkt jest nie wydajny , ubywa go bardzo szybko :(

Konsystencja i wydajnosc  : Perfecta 
Zdecydowanie jest wydajniejszy , ma duże granulki i potrzeba go niewiele żeby pomasować ciało
 Zapach :  
TBS - mocny, grejpfrutowy zapach, bardzo orzeźwiający 
Perfecta : jest w sam raz, ciało jak i łazienka pięknie pachnie czarną porzeczką 

Działanie : 
TBS granulki dosyć mocno scierają  naskórek, skóra jest tępawa, po stosowaniu tego scrubu potrzebuję sporego nawilżenia

Perfecta : skóra po masażu tym peelingiem jest idealnie miękka, wygładzona i pokryta warstwą olejku. 
Bardzo podoba  mi się to,że granulki są duże i idealnie mi się masuje, często używam mojej gąbki do mycia, która wygląda tak : 
Wtedy każdy peeling ma podwojoną moc :D
Wygrywa dla mnie Perfecta , w tym przypadku  możemy zauważyć że nie zawsze wysoka cena swiadczy o lepszym działaniu 

A jakich scrubów Wy używacie ? 
Wolicie cukrowe, solne, z granulkami czy własnoręcznie przygotowane ?
 Madeleine Juliette


9 komentarzy:

  1. zdecydowanie, w moich oczach wygrała perfecta i o wiele lepiej przykuwa uwagę od TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niedawno skonczyłam tą samą wersję z TBS, a teraz używam...tego samego z Perfecty :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, czyli tani, a wygrał:) Chyba musze się w niego zaopatrzyć, w szczególności, że ostatnio kupiłam już bardzo ładnie pachnące masło do ciała z Perfecty:)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Scrub z perfecty fajnie wygląda. Muszę mu się bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis! Ciekawe i przydatne porównanie. Chętnie sprawdzę scrub z Perfecty. Osobiście bardzo lubię peelingi do ciała domowej roboty,a najbardziej peeling kawowy

    OdpowiedzUsuń