14 października 2012

Przetestowane i dobre - druga częsc projektu denko

Dzisiaj zapraszam Was na drugą częsc projektu denko. Moja łazienkowa szafeczka znacznie się już opróżniła z czego jestem bardzo dumna bo wreszcie będę mogła kupić cos nowego :D
Zapraszam do oglądania !
 Fuss Wohl krem zmiękczający do stóp 
alterra krem do mycia twarz z wyciągiem z dzikiej róży 
Eveline peeling-masaż pod prysznic antycellulit 
Eveline pure control antybakteryjny tonik głeboko oczyszczający 
1. Jest to już moje drugie opakowanie, przy regularnym stosowaniu skóra jest nawilżona, miła w dotyku , a piety nie są suche. Nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze, starcza mi na około miesiąc 

2. Kiedys o nim wspominałam w projekcie denko, oczyszcza skórę, nie podrażnia skóry w okół oczu, jednak nie każdemu spodoba się intensywny zapach dzikiej róży 

3. Czy to można nazwać peelingiem ? W żadnym wypadku nie zasługuje na miano peelingu, ziarenka są w nim bardzo małe, nie sciera jednak zauważyłam , że ma włąsciwosci wygładzające i skóra po jego użyciu jest bardziej miękka. a co do działania antycellulitowego to wiadomo nic nam nie zwalczy jeżeli nie będziemy się ruszać i zdrowo odżywiać

4. Tonik kupiłam ponad pół roku temu, skóra po jego użyciu była gładka, nie działa wysuszająco pomimo tego że w składzie ma alkohol, po jego stosowaniu widziałam różnicę, kiedys do niego na pewno wrócę :)

  Bielenda masło do ciała z wyciągiem z bawełny 
Gloria maska do włosów suchych, zniszczonych i farbowanych 
alterra olejek do masażu migdał&papaja 
Masełko cudowne ! Codziennie używałam go, zapach jest bardzo przyjemny ( delikatny) , przyniósł ogromną ulgę mojej skórze, skóra była mięciutka i nawilżona. Na pewno kupię drugie opaakownie ,a może mogłybyscie polecić mi inne masełko z tej serii ?

Jeżeli chodzi o Glorię to odsyłam Was tutaj 

Swietny olejek, relaksujący zapach, używałam go do włosów do ciała, bardzo udany zakup za parenascie złotych,  olejek nie jest gęsty- szybko się wchłania, skóra jest również nawilżona, za zapach długo utrzymuje się na skórze , polecam ;) 

 Olejek rycynowy 
Ziołolek Linoderm acne
Olejek rycynowy jest swietny na wszystko, stosuję go na końcówki włosów, dodaję do OCM , swietnie oczyszcza, wspomaga gojenie krostek , nie wyobrażam sobie, żebym nie miała go w kosmetyczce 

O tym kremiku wspominałam już wiele razy, krostki szybciej się po nim goją, przebarwienia po trądziku są wyraznie mniejsze a jego koszt to cos koło 10 zł :) 

 I na koniec perumy Lolita Lempicka Si lolita 
Nie znam się na opisywaniu zapachów, jednak uważam, że są to perfumy dla pewnej siebie kobiety. Zapach jest swieży więcej możecie poczytać o niej na wizażu : klik 

To już wszystko, niedługo planuję dla Was małą niespodziankę : ) 
Buziaki 
Madeleine Juliette 


2 komentarze:

  1. wiesz jak "upiec dwie pieczenie na jednym ogniu"? Jeśli nie to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń