12 października 2012

Wieeeelki projekt denko :D

Witajcie Dziewczyny , przyszedł czas na jesienne porządki ...- to chyba największy projekt denko jaki kiedykolwiek zrobiłam. Wykańczam wszystko co mam , by cieszyć się nowymi zdobyczami :) To do dzieła !

Beauty Formulas Wax avocado głęboko odżywiający wosk do włosów 
Isana odżywka połysk jedwabiu
Nivea long rerpair 
Dabur Vatika 
Green Pharmacy rumianek lekarski 
1. Wosk do włosów to nie dla mnie ! Nawet przy regularnym stosowaniu nic nie pomógł moim włosom , totalna klapa , niestety skusiłam się na niego przez promocje w Super Pharmie :(

2. Isanę już wycofali ! A szkoda bo to jedna z lepszych odżywek jakie miałam, włosy były po niej sliskie, miękkie , poprostu fajne, a kosztowała jedynie 4 zł na promocji 

3. Trochę silikonów potrzeba w pielęgnacji, dlatego od czasu do czasu jej używałam. Oczywiscie efekty są już przy pierwszym stosowaniu, ale jest chyba jednak nie dla mnie 

4. Kiedys wspominałam o niej w jednym z moich postów, przy dłuższym stosowaniu sprawdza się idealnie , naprawdę można zauważyć różnicę ale gdy przestałam olejować problem przesuszonych końcówek wrócił 

5. Fajny szampon, ma bardzo przyjemny ziołowy zapach, dobrze czysci skórę glowy , włosy są zdecydowanie miększe po użyciu tego szamponu 

 Bell multi mineral 
Krem BB Maybelline 
Korektor Miss Sporty 
 1. Nie wiem, które to moje opakowanie ale korektor po prostu uwielbiam :) Nie zbiera się w załamaniach, sprawia, że cienie są niewidoczne, ma lekką formułę i kosztuje około 12 zł 

2. Krem BB bardzo dobrze się u mnie sprawdził, nie kryje niedoskonałosci tylko wyrównuje koloryt ale dla mnie jest wystarczający. Ma filtr SPF 30 i dodaje skórze blasku, myslę, że kupię go ponownie 

3. Korektor jest w sztyfcie, kupiłam go około półtora roku temu, ciężko go zurzyć :) Kryje drobne krostki ale to nie jest to czego szukam, nie kupię więcej go 

Zapraszam na jutrzejszą częsc 
Madeleine Juliette 

 

2 komentarze: