2 listopada 2012

Jaki wybrać eyeliner ?

Dzisiaj chciałabym pokazać, jaki wybrac eyeliner jeżeli dopiero zaczynamy malowac się : ) Na rynku mamy dostępne trzy wersje: w pisaku, żelu i i w pędzelku.Zapraszam do obejrzenia krótkich recenzji jak prezentują się trzy wersje na moich oczach

Zaczynajmy !
Maybelline Master Precise liquid eyeliner black około 20 zł
Co o nim sądzę ? Kreski są dosyć precyzyjne , ładnie można zrobić kocie oko ale niestety nie jest to głęboka czerń jednak na codzień jest w sam raz, do szkoły czy do pracy.

Rimmel waterproof gel eyeliner 001 black 
W tym przypadku niestety nie jestem w stanie osiągnąc lepszego efektu niż na zdjęciach. Pędzelek jest zdecydowanie za gruby, kreski nie są równe i nieestetycznie wyglądają. Myslę, że skosny pędzelek, zakupiony oddzielnie byłby lepszy.  Cena to równiez około 20 zł 

  Wibo eyeliner koszt to kokło 7 zl
Ten eyeliner jest zdecydowanie najlepszy! Ma cienki pędzelek, przez to kreski nie są grube. Jedyną wadą może być to, że w trakcie aplikacji lekko skleja rzęsy  :(

Co wybrać ? 
Według mnie najlepszym wyborem jest eyeliner z Wibo, Przede wszytskim krzywdy nim nie mozna sobie zrobić., jest najtańszy z wyżej wymienionych i daje naprawdę bardzo ładny efekt kociego oka . 

Mam nadzieję, że trochę pomogłam Wam 
Do zobaczenia :)


6 komentarzy:

  1. Używam eyelinera z Wibo (mam już drugie opakowanie), i jestem z niego bardzo zadowolona. Tylko ostatnio wkurzyło mnie to, że źle zakręciłam opakowanie i pędzelek się bardzo rozwarstwił, przez co niemożliwością jest narysowanie nim kreski ;<

    Zapraszam :)
    delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam eyeliner z wibo i faktycznie jego zaletą jest cienki pędzelek, a przy tym jest naprawdę niedrogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam z Eveline za jakieś 6zł i jest dla mnie idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam ci eyeliner żelowy z Essence, jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę w końcu wypróbować eyeliner z Wibo. Czytałam o nim same dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam w żelu z Essence i chyba jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń