18 listopada 2012

Różowa szminka - wspaniały róż do policzków

Cześć Dziewczyny :) Dzisiaj pokaże Wam fajny sposob na wykorzystanie nietrafionej szminki. Zazwyczaj mam tak, ze w sklepie szminka jest wręcz świetna, a kiedy przychodze do domu okazuje sie totalnie beznadziejnym zakupem. Ale nic się u mnie nie zmarnuje :)
Dlatego używam szminki z Miss Sporty w odcieniu 050 rosy cheeks 

Róż po roztarciu nie rzuca się za bardzo w oczy :)
Macie może jakies inne sposoby na wykorzystywanie kosmetyków ?
Madeleine Juliette

6 komentarzy:

  1. ja bym się bała, że coś mi wyskoczy po szmince... na policzku
    zbyt wrażliwą skórę mam, łatwo zapchać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście nie uczula ani nie zapycha :)

      Usuń
  2. mam ją, nie dość, że pięknie pachnie arbuzami, to ma super kolor i teraz widzę, do czego jeszcze będę jej używać:) dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami tak robię i podobno jest to stara sztuczka makijażystów.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, bardzo fajny pomysł :) pewnie przetestuję na moich, niezbyt ulubionych szminkach :D

    OdpowiedzUsuń