10 listopada 2012

Testujemy podkład w musie z Essence

Witajcie Dziewczyny :)
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jak prezentuje się podkład kupiony ponad tydzień temu, mianowicie mówię o Essence soft touch mousse w odcieniu 04 matt ivory ,więcej możecie przeczytac o  nim TUTAJ

Tak wygląda moja cera bez żadnego makijażu :
 A tak po zastosowaniu tego podkładu :
Twarz jest bardziej matowa, niedoskonałosci są prawie niewidoczne, ale tak jak jedna z moich czytelniczek napisała : bardzo wiodoczne są suche skórki :( Podkład z pewnoscią nie jest wydajny ale mimo wszystko bardzo go lubię za efekt jaki daje na naszej skórze- jest aksamitna w dotyku oraz bardzo dobrze stapia się ze skóra. Jednak są tylko trzy odcienie tego podkładu, więc nie znajdą odcienia dla siebie osoby o jasniejszej karnacji od mojej.

A na koniec chciałabym Wam pokazać stojak na biżuterie z Pepco kupiony za 25 zl . Dawno czegos takiego szukałam i znalzałam w bardzo okazyjnej cenie, a dzięki niemu nie mam już bałaganu :)

 Do zobaczenia :)
Madeleine Juliette



5 komentarzy:

  1. Ładnie ujednolicił Ci cerę, ale suchych skórek na zdjęciach nie widać :p też kiedyś chciałam go kupić ale essence ma dość za ciemne dla mnie pudry i podkłady :( a stojaczek świetny, sama mam podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, dzisiaj się właśnie wybieram do Pepco;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podkład jest świetny, jego plusem jest to, że jest bardzo matowy ;) uwielbiam go !

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie różnica jest, twarz delikatna i maski nie tworzy :) ale ładnie bez !! Super masz cerę :)

    OdpowiedzUsuń