1 listopada 2012

Znalezione w naturze- kosmetyki essence

Witajcie dziewczyny :) Wczoraj będąc w naturze skusiłam się na trzy rzeczy z półeczki Essence.
Zapraszam do oglądania !
  

Konsystencja jest niezwykła, skóra po nałożeniu tego musu staje się idealna, gładka i również matowa.Czuję, że będzie to mój hit :) kosztował 16 zł /16g

 Rozświetlacz także przypadł mi do gustu, nie jest nachalny i pięknie prezentuje się na dekolcie oraz kosciach policzkowych , kosztował około 12-15 zł/ 6g , 01 summer glow

Bronzer w wersji  dla brunetek ma kokosowy, trochę sztuczny zapach ale jak na razie podoba mi się :) Na zdjęciach może wydawać się pomarańczowy ale po nałożeniu rozsądnej ilosci na policzki efekt nie jest w żaden sposób sztuczny, kosztował również koło 16 zl / 15 g


Miałyscie może te rzeczy z Essence? Przypadły Wam do gustu ? 
Buziaki 
Madeleine Juliette



8 komentarzy:

  1. miałam ten podkład, lubiłam go, bo dawał cudowne krycie, choć podkreślał skórki jak to robią zazwyczaj musy i nie daj Boże kontaktu z wodą, ważył się i złaził z twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko błyszczyk zapachowy o ile pamiętam o zapachu owoców leśnych i spisywał się rewelacyjnie , ale chyba skuszę się na ten mus ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi niestety efekt jakie dawał rozświetlacz nie podobał się.. nie wiem czemu, ae nie mogłam sie do niego przekonać :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam podkładu w musie, a ten z Essence wygląda ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokład w musie jest extra, ale nie ma mojego odcienia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie z tego co zauważyłam to są tylko 3 odcienie :(

      Usuń
  6. miałam kiedys podkład w musie, ale kolory dla mnie za ciemne niestety;/

    OdpowiedzUsuń