14 grudnia 2012

Dlugie i nieposklejane rzęsy po tuszu Heleny Rubinstein

Czesc Dziewczyny :)
Dzisiaj szybka notka o tym  jak pięknie prezentują się rzęsy po tuszu Heleny Rubinstein, wyglądają naprawdę ładnie ale niestety cena zupełnie odbiega od normy, bo kosztuje powyżej 100zł. Myslę, że jej odpowiednikiem może być tańszy o ponad trzy czwarte tusz z firmy Maybelline. Udało mi się użyć go zaledwie pare razy, gdy niczego nie miałam pod ręką, dlatego pożyczyłam go od siostry


Po dwóch wartswach rzęsy są widocznie rozdzielone i ładnie zagęszczone.
Słyszałyscie może o nim  ? Macie jakis swoich faworytów do podkreslania oczu ? 
Do zobaczenia 
Madeleine Juliette

4 komentarze:

  1. Panterkowe opakowanie <333

    Mnie efekt na rzęsach się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie b. urocze :) Ale cena zdecydowanie nie na moją kieszeń...

    OdpowiedzUsuń