23 grudnia 2012

Grudniowe zakupy

Czesc Dziewczyny :)
Dzisiaj mam dla Was parę zdjęć z moich grudniowych zakupów i paru drobnych prezentów, które zdążyłam już dostać.  
W SuperPharmie dostałam próbki kremów do przetestowania :  żel do mycia twarzy Effaclar, miniaturkę kremu Effaclar K oraz Effeclar Duo. Ciekawa jestem jak się spiszą ;)
Udało mi się także zdobyć dwie próbki kremu Siquens, który podobno redukuje niedoskonałosci i zwalcza przyczyny ich powstawania. Słyszałyscie moze o nim ?
  Na hali dorwałam się także do mini zestawu swiątecznego, za którymi ogólnie  nie przepadam ale w sklepie powalił mnie jego zapach. Krem do rąk swietnie pachnie miodem i żurowiną, bajka :)
Płyn z Bourjois kupiłam na początku grudnia i zostało go prawie połowę ale używają go 3 osoby na raz
W Stokrotce przypadkowo znalazłam maskę z Ziaji intensywne wygładzanie
Zaopatrzyłam się także w peeling żurawinowy, podkład Essence, który już doskonale znacie oraz lakier z Golden Rose 338.
A to już wczorajszy prezent, czyli piękna laleczka firmy PUPA , w której kryją się 4 cienie, 4 odcienie błyszczyków oraz lusterko :)


 I na koniec została książka Mai Sablewskiej - 10 sposobów na modę. Muszę przyznać, że jest bardzo ciekawie napisana o czym swiadczy, że przeczytałam ją całą w ciągu godzinki. Znajduje się w niej wiele interesujących zdjęć i porad, swietna dla wszystkich fashionistek.

A jak u Was przygotowania ? 
Buziaki 
Madeleine Juliette

8 komentarzy:

  1. mam ten płyn z Bourjois ale jakoś nie darzę go miłością, wiele osób jest zachwycona a ja nie wiem czy go lubię czy nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię go używać, bo jest to płyn miceralny, a mleczka nie wchodza u mnie w grę :)

      Usuń
    2. Również lubię go używać, do tej pory był moim ulubionym :)
      Aż nie spróbowałam Biodermy :P

      Usuń
  2. ja też mam tylko płyn i jest ok, książka mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. książkę mam, fajna! dodatkowo gorąco polecam Ci chusteczki do demakijażu z Bourjois :) genialne, mozna kupić w rosmannie. zajrzyj do nas w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń