3 grudnia 2012

Jak zmienić wnętrze ? - parę moich pomysłów

Witajcie Kochane :)
Od paru miesięcy  szukam inspiracji, żeby zmienić wnętrze mojego pokoju. Staram się małym kosztem ozdobić wnętrze aby stało się przytulne. Dzisiaj pokaże Wam parę moich pomysłów na udekorowanie sypialni. Zapraszam do oglądania :)
     Gałąź z snieżynkami
Lampki
Zwykłą gałąź z parku pomalowałam na beżowo, na dole powiesiłam lampki choinkowe.
W Rossmannie znalazłam snieżynki ( 6 szt za 3 zł )

Papierem z motywem swiątecznym można obkleić pudełka np. po butach
Dwa duże słoje wypełniłam wstążką i w niej znajduje się swieczka, a drugi słoik wypełniłam orzechami i zawiązałam złotą wstążką
Koszyki wiklinowe bardzo ładnie prezentują się we wnętrzu, a przy okazji fajnie sprawdzają się do przechowywania kosmetyków, czy lakierów do paznokci
Uwielbiam swieczki :) Szczególnie cynamonową lub wisniową. Pięknie pachną, a także przyozdabiają nam wnętrze
Akurat to lusterko dostałam w 'spadku' po babci. Pięknie wygląda w połączeniu ze złotymi koralikami
Koraliki pojawiają się prawie za każdym razem u mnie na zdjęciach :)
Szklaną butelkę wypełniłam białą fasolą 
Ten mały słoiczek to miejsce do przechowywania patyczków do uszu- gdy poprawiam sobie makijaż nie musze biec do łazienki 
Stara lampka także fajnie wygląda :)
No i kwiaty. Chyba każda z Nas ma je w domu :)
To by było na tyle mam nadzieję, że Was trochę zainspirowałam 
Lubicie dekorować swoje domy ? :)
Buziaki 
Madeleine Juliette 

3 komentarze:

  1. Strasznie podobają mi się lampki nad łóżkiem - ja niestety nie mam gdzie powiesić:/
    Też ozdabiam pokój na święta, ale takimi lekkimi akcentami

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gałąź nad łóżkiem to świetny pomysł!
    Ja bym jeszcze dodała ramki na zdjęcia, ale zamiast zdjęć - inspiracje świąteczne. :)

    OdpowiedzUsuń