4 grudnia 2012

Ulubione zapachy


Czesc :) Na codzień zawsze lubię psiknąć się perfumami.Później przez cały dzień nasze ubrania pięknie pachną, w szczególnosci szaliki :) Nie mam za dużo zapachów, bo tylko 3 ale z pewnoscią jeszcze nie raz u  mnie zagoszczą na toaletce. Nie będę Wam opisywać zapachów, bo w tym nie jestem dobra ale za to poniżej wkleję Wam opisy
 Elie Sabb 
Intrygujący zapach Elie Saab Le Parfum łączy w sobie nuty pomarańczy i jaśminu. Ciepła kwiatowo-drzewna kreacja zapachowa, którą charakteryzuje nadzwyczajna zmysłowość. Koktajl z woni kwiatu pomarańczy, jaśminu, paczuli, drewna cedrowego i róży działa pobudzająca na zmysły i oczarowywuje swą niezapominalną niepowtarzalnością. Projektant Elie Saab twierdzi, że został zainspirowany jego dzieciństwem, które spędził w Libanie. 
 Lolita Lempicka Si Lolita 

Kolejna propozycja znanej z barokowych flakonów i charakterystycznych kompozycji perfumiarskich marki Lolita Lempicka. Tym razem zapach, stworzony przez Christine Nagel i Benoist Lapouza, zamknięto w przepysznej, otulonej miniaturową muślinową "apaszką", bogato zdobionej i złoconej czterolistnej "koniczynie".
Zapach jest kwintesencją świadomej kobiecości, zwiewny, delikatny. Łączy nuty orientalno-kwiatowe z pikantnym akordem i stanowi wysublimowaną mieszankę mandarynki, bergamotki, ziaren różowego pieprzu, słodkiego zielonego groszku, żywicy elemi, ambry, paczuli, bobu tonka.
Ta mała 'szufladka" pochodzi własnie z zestawu z tym opakowaniem perfum

 Lolita Lempicka Forbidden Flower
Nuty zapachowe: kwiat absyntu, piwonia, kwiat anyżu, mimoza, liście truskawek, fiołek, piżmo, migdały, kwaśne wiśnie

A jakie Wy wolicie zapachy? Mocne czy slodkie ?


4 komentarze:

  1. ani mocne ani słodkie :) owocowe najlepsze..niestety nie wiem jak te pachną ;) teraz używam perfum Rihanny Reb'l Fleur i jestem zadowolona chociaż do mojej ulubionej kategorii nie należy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam Lolite-Forbidden Flower, bardzo mi się podobał. Obecnie mam MArc Jacobs- Oh Lola. Zapach śliczny ale niestety bardzo szybko ulatuje. Szykuję się teraz na YSL-Opium.Dość mocny zapach,ale odpowiada mi:) Zapraszam również do mnie :) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Lolitkę, ale w wersji najzwyklejszej;) Bardzo lubię ten ciepły, zmysłowy zapach:)

    OdpowiedzUsuń