20 stycznia 2013

Idealny krem do rąk znaleziony :)

Witajcie Dziewczyny :)

Będąc w Rossmannie przy kasie zawsze podeszłam  do półki z kremami do rąk. Od około roku moim ulubieńcem był krem z mocznikiem z Isany. Gdy podeszłam bliżej do półki zauważyłam, że go nie ma ( myslę , że go już wycofali ) Potrzebowałam czegos na szybko, więc wzięłam pierwszy lepszy krem, który teraz jest moim hitem :)
Jest to krem z firmy Evree. Zamknięty jest w czerwonej tubce, która z łatwoscią miesci się do torebki. Wzięłam krem regenerujący do bardzo suchej i podrażnionej skóry. Plusem jest to, ze krem nie zawiera parabenów, a ma pantenol i olejki w składzie ( avocado, ze słodkich migdałów) 



Zapach ma bardzo przyjemny troszkę jak chusteczki dla niemowląt :) Krem doskonale rozprowadza się na dłoniach i mimo swojej dosc tresciwej konsystencji w dosłownie chwile się wchłania. Zostawia leciutką warstę, więc będzie się dobrze sprawdzał na codzień podczas pobytu w pracy itd.


Działanie kremu jest naprawde genialne, dzięki niemu podczas zimy nie mam żadnych problemów z przesuszonymi dłoniami, a moje skórki stały się nawilżone. Myslę, że za 5 zł można się smiało skusić  :)

Ps. Niedługo pojawi się post jak robię paznokcie hybrydowe w domu

Buziaki :*
Madeleine Juliette   

2 komentarze: