8 lutego 2013

Idealny krem matujący na dzień - Perfecta

Czesć :) Oglądając zdjęcia z bloga zobaczyłam że w ulubieńcach stycznia ( tutaj ) nie opowiedziałam Wam o kremie z Perfecty. Był on moim hitem poprzedniego miesiąca, dlatego teraz postaram się Wam troszkę o nim   poopowiadać. Moja siostra podarowała mi go "w spadku ", a ja czym prędzej go od niej wzięłam.
Od mniej więcej roku nie stosowałam żadnych kremów na dzień, jednak gdy tylko go dostałam chciałam przetestować . I nie zawiodłam się :)

Przede wszystkim krem pachnie bardzo swieżo , zapachem przypomina mi tonik ogórkowy z Ziaji. Krem przeznaczony jest do stosowania na dzien i na noc, jednak ja wolałam tą pierwszą opcję.

 Perfecta spisała się swietnie pod makijaż, mam cerę suchą w kierunku normalnej i podczas nakładania podkładu nie było żadnych smug , ani nie spływał on z twarzy.

 Czasami nawet w sobotę zamiast korektora używałam tego kremu i fajnie matowił moją skórę , w dodatku wysychał  w sekundę :)
Kosztował poniżej 20 zł , więc za taką cenę warto spróbować
Używałyscie może tego kremu ? Macie jakies swoje ulubione kremy matujące ? 
Buziaki 
Madeleine Juliette  

4 komentarze:

  1. na opakowaniu jest napisane, że ma UVA/ UVB ale nie wiadomo jaki SPF :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam swój matujący SIARKOWA MOC i nie zamienię go na żaden inny :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń