6 lutego 2013

Moja paznokcie po 3 tygodniach kuracji

Czesc Dziewczyny :)
Na pewno wiele razy Wam wspominałam o tym, że w końcu zacznę zapuszczać paznokcie. Niestety najczęsciej nie udawało mi się zapuscić i wzmocnić paznokci. Natomiast około 3-4 tygodni temu jakos wzięłam się w garsc i zaczęłam je malować odżywką Eveline oraz zwykłym, beżowym lakierem.
Może nie pokażę Wam przemiany, która powali Was z nóg ale w pewnym sensie jest to moje duże osiągnięcie.

Aby udokumentować zrobiłam zdjęcie moich paznokci w połowie stycznia i wtedy wyglądały koszmarnie :(|
Aż szkoda się chwalić takimi paznokciami , a własciwie tylko płytką :( Niestety cały czas je obgryzałam i skubałam i ich stan był okropny. W styczniu zaczęłam robić sobie paznokcie hybrydowe i udało mi się zapuscić lecz poźniej znów je zaczęłam skubać. Stwierdziłam, że najlepszą metodą zapuszczania paznokci będzie cały czas  malowanie ich  lakierem, żeby nie było widać paznokci. Ta metoda mi się sprawdziła do teraz i jest coraz leeepiej :D Naprawdę jestem teraz dumna z ich wyglądu, tylko szkoda, że tak wolno rosną
Tak wyglądają na dzień dzisiejszy z dwiema warstwami odżywki Eveline 8 w 1


Teraz pokażę moje specyfiki, które pomogły mi w tym trudnym wyzwaniu. Aktualnie zrobił się dosc spory szum odnosnie odżywki Eveline 8 w 1,mimo szkodliwego składniku to włąsnie  ona pomogła mi  uratować paznokcie.


Używam także kremu do skórek z FM oraz od czasu do czasu balsamu 2 razy 5 oraz oliwki z Bell
To by było na tyle, a Wy dziewczyny zauważyłyscie jakies efekty? Dajcie znać 
Madeleine Juliette 

10 komentarzy:

  1. muszę ją sobie kupić, bo w zime moje pazury zawsze są w nie najlepszym stanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam Eveline SOS - działa!:-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą odżywkę, u mnie zdziałała cuda!

    OdpowiedzUsuń
  4. zauważyłam efekty :) też uważam, że malowanie paznokci to jedyny sposób na ich zapuszczenie dla osób, którym często się łamią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie, że masz takie samo zdanie jak ja :)

      Usuń
  5. polecam Ci bardziej odzywke z tej samej firmy, ale "pzanokcie twarde i lsniace jak diament" o wiele lepiej sie sprawdza ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi żadne malowanie nie służy, mimo lakieru i odżywki z Avonu strasznie się rozdwajają. Pomaga sama natura, czyli spokojne odczekanie aż paznokcie odrosną bez stosowania chemii

    OdpowiedzUsuń