10 marca 2013

Makijaż dla rudzielców i nie tylko

Witajcie Dziewczyny :)
Dzisiaj obiecany makijaż mojej koleżanki Klaudii. Nie jestem makijażystą i moje umiejętnosci są niewielkie ale pomyslałam, że pokażę Wam na blogu jak nam wyszło :) Mi ten efekt bardzo się spodobał i sądzę, że będzie pasował do większosći dziewczyn.
 Nie użyłam profesjonalnych kosmetyków, tylko drogeryjnych. Sądzę, że podobne kolory macie w swojej kosmetyczce :)

A teraz zdjęcie przed :

Z makijażem:


 róż catrice 010 riviera rose 
butterfly lavante ( kupiony na bazarku )
essence soft touch mousse 04 matt ivory 
inglot 265 
maybelline color tattoo 15 infinite white 
astor big false lash 
eyeliner wibo
catrice concealner
pędzelek h&m
bronzer catrice 020 sand beige 
bourjois neige doree 15 

Jak Wam się podoba ? 
Madeleine Juliette 

3 komentarze:

  1. Ładne masz włosy:) Jak sprawdza Ci się szminka z INGLOT? Bardzo lubię tą markę, lecz pomadek jeszcze nie próbowałam..

    zapraszam do mnie, obserwuję + liczę na rewanż!

    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem na zdjęciach :) szminka nie jest wystarczająco miękka i niestety podkreśla suche skórki , więc stosuje pod nią balsam do ust

      Usuń
  2. Makijaż bardzo subtelny i delikatny. Bardzo lubię takie makijaże.

    OdpowiedzUsuń