16 marca 2013

Pielęgnacja cery ze zmianami skórnymi

Witajcie Dziewczyny :)
Ostatnio moja pielęgnacja buzi się zmieniła w znaczny sposób, jednym z głównych powodów była wizyta u dermatologa. Niestety w okolicach podbródka robią mi się poskórne krostki, a ich leczenie nie należy do najłatwiejszych. Dzisiaj pokażę Wam parę rzeczy, które wprowadziłam do pielęgnacji.

Oczyszczanie twarzy  

Pani dermatolog poleciła mi Cetaphil, natomiast wczesniej już go używałam i nie oczyszczał mojej twarzy, dlatego postanowiłam na Iwostin purritin do zmian trądzikowych. Jest hipoalergiczny więc nie podrażnia mojej skóry i przede wszystkim fajnie oczyszcza. Od czasu do czasu używam także żelu do mycia z Alterry niestety nie widziałam go w polskich Rossmannach, ma przyjemny zapach niestety oczy strasznie są podrażnione więc czasami nakładam go na dekolt tak jak żel do mycia z Bebeauty.


Niestety takie dogłębne oczyszczanie nie usuwa zaskórników, więc co 2 tygodnie przez tydzień stosuję oczyszczanie twarzy metodą OCM . W składzie mojego olejku jest : olej z pestek dyni, olej migdałowy, olej rycynowy, olejek pichtowy oraz oliwa z oliwek.

A jak używam olejku ? Biorę jedną pompkę z buteleczki rozcieram w dłoniach i nakładam na wilgotną twarz . Masuję skórę przez około 2 minuty , po czym moczę tetrową sciereczkę w bardzo ciepłej wodzie i przykładam do twarzy. Olejek usuwa wszelakie zanieczyszczenia razem z makijażem , a skóra nie jest sciągnięta :)

Kremy do twarzy 
Ostatnimi czasy moja skóra znacznie się przesuszyła za sprawą stosowania antybiotyku. Skóra pod oczami też ucierpiała więc kupiłam najtańszy krem pod oczy , który ma działanie rozjasniające. Skóra jest naprawdę nawilżona ale ja nie potrzebuję czegos specjalnego, bo mam młodą cerę :) 
Na krostki oraz przebarwienia stosuję sudocrem, pisałam Wam o nim więcej TUTAJ. U mnie genialnie się sprawdza :)
Mimo, że nie mam 30 lat to kupiłam krem z Ziaji sopot spa. Potrzebowałam kremu nawilżającego pod makijaż, więc zdecydowałam się na ten. Przepięknie pachnie , nie zostawia tłustej warstwy na skórze i jest niedrogi :)

Toniki 
Do przecierania twarzy używam najzwyklejszego toniku odswieżającego z ogórkiem z Ziaji . Moim ulubieńcem do zmywania makijażu stał się płyn miecelarny z Bebeauty, to już moje drugie opakowanie. Szybko usuwa makijaż, nie podrażnia niestety opakowanie jest beznadziejne i dużo produktu wylewa się na wacik 
możecie jeszcze przeczytać o nim TUTAJ

Antybiotyk 


Od prawie miesiąca biorę ręcznie robiony antybiotyk, który oczywscie cudnie wysusza moją skórę. Na razie widzę małą poprawę zobaczymy jak będzie dalej

Olejek migdałowy 
Bardzo często olejek migdałowy mieszam razem z kremami. Lubię jak skóra po jego zastosowaniu jest miękka i ma bardzo wyrównany koloryt 




Czasami, gdy wracam późno do domu i mam ochotę położyć się szybko spać biorę chusteczki z Bebeauty i przecieram nimi twarz. Makijaż łatwo schodzi i przynajmniej nie idę z nim spać :)
A szczoteczkę do twarzy pokazywałam Wam już roku temu , fajnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia ze skóry i fajnie można pomasować nią twarz 

A może moi ulubieńcy znaleźli się w Waszych kosmetyczkach ? 
Napiszcie koniecznie 
Madeleine Juliette 

4 komentarze:

  1. również stosuję OCM i jak dla mnie to najlepszy sposób na dokładne oczyszczenie twarzy. Swoją mieszankę przygotowuję z oliwki hipp i olejku rycynowego, genialne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, więc ciężko cokolwiek powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń