21 marca 2013

Projekt denko częsc 2 - pielęgnacja włosów

Czesc Dziewczyny :)
Niestety i mnie dopadła choroba i siedzę w łóżku z ciepłą herbatą. Dzisiaj chciałabym już wyrzucić zużyte kosmetyki i pokazać Wam nowe.
Więc zaczynajmy :)
Szampony : 
Garnier ultra doux
 - drożdże piwne , granat - dosyć niewydajny szampon, ma bardzo płynną konsystencję, bardzo dobrze się pieni i po umyciu włosy pachną bardzo swieżo , kosztuje 9 zł

Nivea delikatny szampon nadający połysk
- strasznie nie ekonomiczny szampon, w ciągu tygodnia zniknęła mi jedna trzecia buteleczki, bardzo słabo się pieni ale za to jest hipoalergiczny, więc nie szczypie nas w oczy :) Połysk jest słabo widoczny, natomiast włosy nie są przyklapnięte

Isana oli care shampoo
- włosy po zastosowaniu tego szamponu wcale nie były błyszczące, szybciej się przetłuszczały i były niedomyte

Gliss kur with liquid keratin complex
- niestety pod choinką zobaczyłam zestaw z gliss kura do włosów zniszczonych, a w tym zestawie był również szampon, zapach jest strasznie drażniący po paru zastosowaniach miałam  już ochotę go wyrzucić , totalny niewypał

Radical szampon wzmacniający do włosów zniszczonych i wypadających 
-starczył mi może na 3 tygodnie, jego zapach jest bardzo ziołowy, więc nie każdemu przypadnie do gustu, nie zauważyłam zachamowania wypadania włosów, bo przez taki krótki czas ciężko można stwierdzić czy pomógł

Gloria maska do włosów suchych zniszczonych i farbowanych cała recenzja jest TUTAJ

Isana maska z proteinami pszenicy i pantenolem-
 uważam, że działanie ma bardzo podobne do maski z Alverde z granatem , swietnie nawilża , włosy pięknie lsnią i pachną podobnie jak po odzywce z Pantene

Pantene intensywna regeneracja 
- włosy po tej odżywce były w dobrym stanie nie po umyciu ale dopiero na drugi dzień, odżywka z pewnoscią pomagała rozczesać włosy i je ułożyć lecz nie nawilżała włosów na dłuższą metę

Garnier ultra doux olejek z awokado i masło karite
 - cudna odżywka, to jest już chyba moje 3 lub 4 opakowanie, włosy po jej użyciu są gładkie, elastyczne i odżywione,a  kosztuje tylko 8 zł :)

Timotei lsniący blask
 - używałam jej do mycia włosów metodą OMO, ponieważ była za lekka, abym ją stosowała po myciu, podobno nie ma parabenów ale nie polecam Wam jej, bo nie daje żadnych efektów

Alverde odżywka do wrażliwej skóry główy
- ma bardzo tresciwą konsystencję, nie ma silikonów, nie podrażnia skóry, w składzie są proteiny zboża oraz soi

Gliss kur odżywka w sprayu
- generalnie nic nie robi z włosami, zapach jest strasznie przytłaczający kiedy używamy całej tej serii w dodatku bardzo szybko odżywka znika z opakowania

Gliss kur
- ogólnie cała seria jest do kitu :( wcale nie pomogła moim włosom wręcz im zaszkodziła , lekko się przesuszyły , a już nie wspomnę że ta odżywka zostawia warstwę silikonów i potem efekt sprzed mycia jest ten sam

Ducray nutricerat
- akurat przemyciłam tutaj szampon :) stosowałam go raz na 2 tygodnie, więc nie za dużo mogę o nim opowiedzieć, włosy są miękkie ale niestety szybko się przetłuszczają

Timotei perfekcyjne loki
- kolejna odżywka, która nic nie robi z włosam, bardzo ładnie pachnie ma fajny skład : olej sezamowy, masło murumuru ale w żaden sposób nie odżywia moich włosów

Mogador
- pachnie wodą kolońską :D był to w zasadzie krem na włosy, a nie odżywka, nie miała w składzie silikonów za to był olejek arganowy, mieszałam ją z inną odżwyką i z olejkiem arganowym i wtedy miała fajne działanie :)

To by było na tyle :)
Do zobaczenia 
Madeleine Juliette 

11 komentarzy:

  1. odżywka z Garniera i maseczka z Isany są moimi ulubieńcami ♥ za małe pieniążki fajne produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja teraz używam z Syoss tą wersję pomarańczową, jestem zachwycona!
    Pieni się jak żaden inny, który do tej pory miałam, pachnie ślicznie i w dodatku dobrze pielęgnuje włosy oraz jest dość wydajny!
    Obserwuję+liczę na rewanż!
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten szampon z Radicala ale u mnie się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria z Gliss Kur czeka u mnie w kolejce i już zaczynam się bać, jak moje włosy zareagują.

    Pokaźne denko! Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miejmy nadzieję, że u Ciebie się sprawdzą :)

      Usuń
  5. Świetny blog, zaczynam obserwować :)
    Zapraszam do siebie --> http://hopeisgonee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do szamponu i odżywki Gliss Kur niestety mam bardzo podobne odczucia. Wcale nie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń